Recenze na knihu Elita

Elita

Autor: Kiera Cass
Počet stran: 278

Ahoj, vítám vás u moji další recenze a tentokrát na knihu Elita.
Kniha je pokračování na knihu Selekce ( recenze je tady na blogu ). Pokud jste si četli moji recenzi na knihu Selekce, tak víte že se mi hodně líbila, a tak jsem se cca. po 6 měsících rozhodla si koupit Elitu, nebo jsem ji spíš dostala k narozeninám. A jelikož jsem ji už přečtla a Selekce má na mém blogu nejvíce zhlédnutí, tak jsem se rozhodla že napíšu recenzi i na Elitu. Tak jdeme na to!
 Hlavní hrdinka America, kterou známe už z prvního dílu se probojovala jak do Selekce tak i do Elity. Princ Maxon už od začátku něco v Americe viděl a postupně se do ní zamiloval. America to cítila stejně, ale nebyla si jistá jestli více miluje Maxona či Aspena. Od doby co Aspen je v zámku jako strážný to má America čím dál tím těžší. Maxon Americu moc miluje a tak ji dává čas, na to aby si utřídila své city k němu, ale je tu právě i Aspen, který Americu taky miluje a tak se America nepřestává
rozhodovat.
 Ze začátku vztah mezi a Americou a Maxonem je velmi milý a tak si je America jistá že Maxona doopravdy chce, ale je tu pořád dalších pět dívek, které bojují o srdce Maxona. Jedna dívka vypadává a Americu to zasahuje, jelikož si s ní rozuměla. Během příběhu se taky  dějí útoky jak Jižanů tak i Seveřanů na Království. Dívky mají také splnit úkol, po kterém se rozhodne jaká vypadne, ale není to tak lehké. America si myslí že půjde domů, ale o fous tomu unikne. Nakonec začíná doopravdický boj o princovo srdce.

Kniha se mi velmi líbila. Ze začátku jsem neměla ráda Aspena, ale u asi 3/4 už se mi zdál v pohodě. Americu a prince Maxona jsem měla ráda po celou knihu. Podle mě kniha byla úžasná jako Selekce a těším se až si přečtu knihu První aneb třetí díl téhle fakt dobré série.

Knize dávám 5 hvězdiček.

Doufám že se vám recenze líbila a uvidíme se u dalšího příspěvku.

Ahoj ☺