Zimní knižní wishlist

Ahoj, rozhodla jsem se že vám napíšu můj zimní knižní wishlist :-) 
Tak jdeme na to -->

1) Rudá královna - Victoria Aveyard

Anotace: 

Chudobou zasaženi Červení žijí pod nadvládou Stříbrných - elitních bojovníků s nadpřirozenými schopnostmi. Pro sedmnáctiletou chudou dívku Mare Barrow se ale asi nikdy nezmění to, že patří mezi Červené.


Mare pracuje v paláci Stříbných, v městě, které nenávidí. Rychle nicméně zjišťuje, že přesto, že jí v žilách koluje červená krev, ovládá smrtící sílu. Taková, která je pro Stříbrné hrozbou a která by mohla zničit jejich nadvládu.


Moc ale představuje nebezpečnou hru. Kdo v tomto světě rozděleném krví vyhraje?

Kniha mě napoprvé zaujala svou obálkou a názvem. Potom jsem si přečetla anotaci a naprosto jsem se zamilovala. Recenze na tuhle knihu jsou pozitivní a není jich málo. Určitě si ji chci pořídit a hodně se na ni těším ☺


2) Dárek z pravé lásky: 12 zimních políbení

Autoři: 

DAVID LEVITHAN, STEPHANIE PERKINSOVÁ, JENNY HANOVÁ, RAINBOW ROWELLOVÁ, ALLY CARTEROVÁ, HOLLY BLACKOVÁ, LAINI TAYLOROVÁ, MATT DE LA PENA, KIERSTEN WHITE, KELLY LINKOVÁ, GAYLE FORMANOVÁ, MYRA MCENTIREOVÁ

Anotace: 
Jestli máte rádi vánoční příběhy, vánoční filmy, vánoční pořady v televizi a speciální vánoční díly vašich oblíbených seriálů a především, jestli máte vánoční antologie, pak se do téhle knížky rozhodně zamilujete. Dárek z lásky sepsalo dvanáct těch nejlepších autorů young adult knih a jejich redaktorkou se stala Stephanie Perkinsová, jejíž příběhy o Anně a dalších už dávno znáte. Takže se uvelebte někde, kde máte pohodlí, teď na vás čeká dvanáct důvodů, proč za dlouhých zimních večerů zůstat doma a zamilovat se nad stránky příběhů.

Kdo by se do téhle knihy nezamiloval hned na první pohled? Já teda ano! Tahle kniha je dělaná na vánoce, takže si chci o ní říct na Vánoce. A ty její růžové stránky! No není co dodat...



3) Druhá stříbrná kniha snů - Kerstin Gier

Anotace: Liv je v šoku: Secrecy zná její nejtajnější tajemství. Ale odkud? A co před ní Henry skrývá? Co je to za podivnou postavu, která se potuluje a řádí v nekonečných chodbách snového světa? A proč je Livina sestra Mia najednou náměsíčná?


Noční můry, záhadná setkání a divoké pronásledování zrovna nesvědčí dobrému spánku. K tomu se musí Liv vyrovnat se svou nově poskládanou rodinou a intrikánskou babičkou. A faktem, že existují lidé, kteří s ní mají nevyřízené účty. Jak přes den, tak v noci…

Jelikož jsem četla první díl, který se mi moc líbil ( recenze tady na blogu ) tak si samozřejmě musím přečíst také druhý díl. Od prvního dílu jsem čekala méně a nakonec mě překvapil! Doufejme že až přečtu tenhle druhý díl, tak nebudu muset čekat než vyjde třetí v češtině.


4) Město ze skla - Cassandra Clare 

Anotace:Aby Clary zachránila život své matce, musí se vydat do Skleněného Města, dávného domova všech lovců stínů, přestože vstup do města bez povolení je proti Zákonu a porušení Zákona se trestá i smrtí. A aby toho nebylo málo, dozví se, že Jace ji ve městě nechce a Simona uvrhli lovci stínů do vězení, jelikož jim upír, kterému neublíží sluneční světlo, připadá krajně podezřelý. Clary postupně odhaluje další střípky z minulosti své rodiny a nalézá přitom spojence v tajemném lovci stínů Sebastiánovi. Valentýn sbírá veškeré své síly, aby jednou provždy zničil všechny lovce stínů, a jediná šance, jak ho porazit, spočívá ve spolupráci s odvěkými nepřáteli. Dokáží však podsvěťané a lovci stínů zapomenout na vzájemnou nenávist a bojovat za společnou věc? Jace si uvědomuje, jak moc je ochoten kvůli Clary riskovat. Podaří se Clary získat vládu nad svými nově objevenými schopnostmi a zachránit Skleněné Město?

Cassandra Clare je prostě pro mě nejlepší! Sice jsem četla od ní pouze Město z kostí a Mechanického anděla, ale i tak je to pro mě úžasná autorka. Město z kostí se mi hodně líbilo a mám doma i Město z popela, na které se už hodně těším. Zajímá mě co se v té série budě dít, když má 6 dílů.


5) Hunger games - Síla vzdoru - Suzanne Collins

Anotace: Katniss Everdeenová, dívka v plamenech, přežila, ale její domov byl zničen. Hurikán unikl. Katnissina rodina je v bezpečí. Peetu zajal Kapitol. Třináctý kraj skutečně existuje. Vypuklo povstání. Katniss záměrně zachránili z arény krutých a krvavých čtvrtoher a bez jejího vědomí ji už před dlouhou dobou zapojili do revoluce. Třináctý kraj vystupuje ze stínů a plánuje svrhnout Kapitol. Zdá se, že všichni o pečlivě připraveném plánu vědí – s výjimkou Katniss. Úspěch povstání závisí na její ochotě stát se pěšákem, přijmout odpovědnost za nespočetné životy a změnit budoucnost Panemu. Kvůli tomu musí odsunout stranou svoji zlost i nedůvěru. Musí se stát symbolem revoluce – reprodrozdem – bez ohledu na to, že cena může být hodně vysoká.

Asi jsem poslední člověk na zeměkouli kdo tuhle knihu nečetl, ano vím. První a druhý díl jsem četla a potom přišli knihy, které jsem si chtěla více přečíst no a tak jsem se podívala na první část z třetího dílu a řekla jsem si že to už číst nebudu. OSUDNÁ CHYBA! A teď přišel ten čas kdy mám chuť si poslední díl přečíst.



Doufám že aspoň k nějakým knihám sdílíte stejnou touhu si je přečíst jako já a že se vám tenhle článek líbil.

Ahoj ☺


0 komentářů:

Okomentovat