5 knih, které mě překvapily

5 knih, které mě překvapily

Ahoj, vítám vás u nového článku a dneska se podíváme na knížky, které mě překvapily.

Určitě každý někdy zažil to, že si koupil knížku, třeba z výprodeje, nebo si jí půjčil a nic od ní nečekal. Ale jak jste jí dočetli, tak vás tak moc překvapila a předčila vaše očekávání. A já vám ukážu 5 knížek, se kterými jsem tohle prožívala.







Eden- Helen Douglas


Eden jsem si koupila v Levných knihách a neměla jsem od ní žádné velké očekávání. Myslela jsem si, že to bude nějaký klasický dívčí román, který bude jako každý druhý. Ale spletla jsem se. Bylo to perfektně vymyšlené a děj utíkal. Nakonec jsem ráda, že jsem si knížku pořídila a doporučuji ji všem čtenářům, kteří holdují Young Adult žánru.
Na knížku jsem napsala recenzi, kterou si můžete přečíst zde.



Jednou ano, dvakrát ne- Cylin Busby

Jako další tady mám Jednou ano, dvakrát ne. Tuhle knížku jsem dostala na narozeniny od kamarádky, za což jsem ji hodně vděčná, jelikož kniha byla úžasná. Neznala jsem ji a ani jsem ji neviděla nikde na sociálních sítích. Příběh mě ale dostal na kolena. Bylo to krásné, ale zároveň smutné a z knížky jen sršely pocity. Nečekala jsem, že se mi to bude až tak líbit, ale stalo se a já jsem za to ráda.
Recenze na tuhle knížku je taktéž na blogu, odkaz tady.


Mlhovina- Amy Kathleen Rayn
Další tady mám Mlhovinu. Tahle knížka je z trilogie, která je snad všude vyprodaná. Ale jednou jsem si na Buxu objednávala knížky a viděla jsem tam tuhle za pouhých 9Kč. Po dočtení jsem to nemohla pochopit, jelikož tahle knížka se mi vážně líbila. Nebyla nejlepší, jakou jsem kdy četla, to vůbec, ale na tu cenu se mi to hodně líbilo.





Za zrcadlem- Alina Bronsky
Předposlední knížkou je Za zrcadlem. Tuhle knížku jsem si také koupila v Levných knihách a to hlavně proto, jelikož má překrásnou obálku. Zase jsem nečekala žádné veledílo, ale vyklubala se z toho krásná knížka. Mám ráda upíry, víly, vlkodlaky a všechny tyhle nadpřirozené bytosti a jelikož jsou v téhle knížce víly, tak mi kniha sedla. Příběh byl takový pohádkový a okouzlující. Moc ji doporučuji na léto.
Recenze na knížku je na mém blogu, odkaz zde.


Naslouchač- Petra Stehlíková

A jako poslední knížku tu mám Naslouchače. Knížku jsem si půjčila v knihovně s tím, že se mi to asi moc líbit nebude. Nikdy jsem nějak nečetla české autory a nenapadlo by mě, že by nějaký český autor mohl napsat kvalitní fantasy. Ale tahle knížka byla vážně povedená. Kdybych nevěděla autora, tak by mě ani nenapadlo, že by to bylo od českého autora. Svět, postavy, příběh, detaily, všechno byla perfektně vymyšleno. Smekám před Petrou Stehlíkouvou.
Recenze na knížku je na blogu, odkaz zde.












Četli jste jste nějakou z knih? A jak se vám popřípadě líbila? Napište do komentáře ☺


Doufám, že se vám článek líbil. Mohla bych klidně napsat i 5 knížek, které mě zklamaly. Je to na vás. :-)
Ahoj♥

0 komentářů:

Okomentovat