4 seriály, které sleduji

4 seriály, které sleduji


Ahoj, vítám vás u dnešního článku a dneska se podíváme na 4 seriály, které mám zrovna rozkoukané.


Grimm
Seriál Grimm se už dlouho vysílá, ale já ho dokoukaný pořád nemám. Tenhle seriál už bude končit a musím říct, že mi bude chybět. A tak se snažím si ho vychutnávat. Seriál má 6. sérií a já jsem u 5. 
Objevuje se v něm plno zvratů, ale přece bez toho by seriál nemohl být. 
Grafika tvorů je úžasná a vypadají vážně reálně.











iZombie
Dalším seriálem je iZombie. Tenhle má zatím 3. série a já jsem u 2. Mám ráda tématiku zombie, upíři, vlkodlaci atd. A proto bych lidem, kteří mají rádi také tuhle tématiku chtěla doporučit tenhle seriál.
Je to řekněme taková zombie detektivka. Hlavní hrdivka Olivia je zombie a pracuje v márnice, kde její přítel detektiv Clive zavolá Liv na pomoc. Ta sní vždy mozek mrtvoly a tak poté vidí jejich minulost a tím pádem vidí, kdo je zabil. Mezi tím má seriál další zápletky v osobním životě Liv.



Stranger things
Dalším seriálem je Strsnger things, který je poměrně nový. Má teprve dokončenou 1. sérii. Mají teď pauzu a tak 2. série začne až někdy v září nebo říjnu. Takže to je jediný seriál, který mám zatím dokončený. Je to takový mysteriozní seriál. 
Začíná to zmizením mladého kluka Willa. Jeho kamarádi ho poté chtějí najít.




Mr. Robot
A úplně posledním seriálem je nově i Mr. Robot. Začala jsem se na něho dívat teprve před dnem a tak jsem teprve u 1. sérii a 3. epizodě. Ale zatím se mi to moc líbí. Seriál má 2 dokončené série a chystá se 3. Je to takový IT seriál, ale zároveň je to pojaté tak, aby to pochopili i ti, kteří tomu nerozumí. Nemůžu vám tak úplně popsat, o čem to je, ale obecně je to hlavně o hackerství a o tom, jak mají lidé dluhy, ale zároveň bohatí lidé mají nadbytek peněz.



A tohle je celý článek o mých právě rozkoukaných seriálech. Rozkoukala jsem jich více, ale moc mě nezaujaly a tak jsem s nimi prostě skončila.


Jaké seriály máte rozkoukané právě vy? ☺


Já doufám, že se vám článek líbil a třeba jsem vám dala i nějaké tipy.
Ahoj♥

0 komentářů:

Okomentovat