Rotbalování #10

Rozbalování #10

Ahoj, vítám vás všechny u dalšího rozbalování knížky.
Tak se na to můžeme vrhnout.
Na Databázi knih jsem si od jedné paní koupila knížku, na kterou jsem měla zálusk a když jsem ji viděla v bazaru a měla být skoro jako nová, tak bylo jasné, že si tu možnost nenechám ujít a koupím si ji.
Knížka přišla zabalena v balícím papíru, což mě na první pohled trochu zarazilo, jelikož jsem se obávala, že knížka třeba bude poničená z té cesty. Ale pod balícím papírem na mě vykoukla potravinářská folie
Už asi vidíte, jaká knížka na mě čeká. Jak jsem napsala, byla v potravinářské folie a bylo jí vážně hodně. 
A je to Siréna! Kieru Cass mám hodně ráda a její knížky jsou super a tak jsem nemohla vynechat ani Sirénu. Moc se na ni těším a doufám, že mě nezklame. Hodně lidem se líbí méně jak Selekce, ale některým více něž Selekce, tak uvidím. 



Četli jste knihu? A jaký máte na ni názor? ☺


Doufám, že se vám další rozbalovačka líbila.
Ahoj♥

0 komentářů:

Okomentovat