Recenze komiksu Nejmocnější hrdinové Marvelu #001:Avengers

Scénář: Stan Lee a Kurt Busiek
Kresba: Jack Kirby a George Pérez
Počet stran: 152
Rok vydání: 2016 (v originálu 2016)

Ahoj, vítám vás u mojí recenze na komiks Nejmocnější hrdinové Marvelu #001:Avengers.

Komiks obsahuje Příchod Avengers a Ultron Nespoutaný.
První je v komiksu sešit Příchod Avengers, kde vidíme příběh toho, jak vznikly Avengers. V sešitu se objevuje Loki, který chce Thora navést do Asgardu, kde se chce s ním konečně vypořádat a skončit to s Thorem. A tak má Loki plán, ve kterém hraje hlavně Hulk. Loki chce Hulka poštvat proti lidem, a chce aby Hulk vypadal, jako že jim chce ublížit. U lidí se to hned rozkřikne a tak Teen Brigade pošlou signál do světa. Ale Loki ho zablokuje, takže půjde pouze k Thorovi. Ale to se mu nepovede a signál uslyší i Iron-man, Ant-man a Wasp. Všichni se vydají chytit Hulka a při tom Thor zjistí, že to byl Loki, kdo tohle všechno zařídil a tak se a ním vydal. Thor Lokiho dovedl na zem, kde ho Thor, Iron-man, Ant-man a Wasp přemohli a poté se rozhodli zachraňovat svět spolu.
Druhá část komiksu aneb Ultron Nespoutaný se odehrává mnoho let poté, kdy Avengers se rozrostli a je jich hodně. V téhle části komiksu se objevuje Ultron, robot, kterého stvořil Ant-man, který chce zničit Avengers. Poté přijde boj s Ultronem, kde Avengers zjistí, je je tich Ultronů více a tak se je snaží všechny zničit. Ultron si vezme pár Avengerů, od kterých si chce od každého vzít, co potřebuje, ale zbytek Avengerů je přijde zachránit. Nakonec Avengeri dopadnou dobře, ale to ještě nevědí co je čeká.
Od Marvelu jsem ještě nic nečetla, takže jsem byla zvědavá na tenhle komiks. Jak mi přišel, tak jsem se na něho nemohla dočkat a tak jsem ho hned začala číst. Popravdě, komiks se mi líbil, ale nebylo to to nějaké perfektní dílo. Jak jsem napsala, byl to můj první komiks od Marvelu, takže jsem většinu postav neznala a někdy jsem se v tom ztrácela. Tohle samozřejmě není chyba komiksu, ale mě. Ale poté to už šlo hladce. První část komiksu (Příchod Avengers) byla poměrně krátká. Představovala jsem si ji delší, že bych se třeba dozvěděla ještě více věcí, ale část tvořila pouze jednu pětinu komiksu.

Druhá část byla zase dlouhá a na mě byla až moc akční. Mám ráda akční komiksy, ale tohle bylo na mě až moc. Když je komiks akční, tak potřebuji takovou část v tom komiksu, kde se nic extra dít nebude, abych si mohla v hlavě tu minulou akční scénku probrat, ale a tomhle komiksu jsem tu možnost neměla. Jak začala druhá část, tak vás ten příběh nenechal vydechnout a jel s vámi dál, až dokud jste komiks nedočetly. Nakonec komiks za mě postrádal jiskru, ale tím nechci říct, že komiks se mi nelíbil. Zaujal mě, líbil si mi děj a také jak komiks skončil.
Ale co můžu říct je to, že je tohle ten správný akční komiks.

Komiks nehodnotím špatně, i když by se to čekalo z toho co jsem tady napsala. Líbil se mi, ale asi bych ho doporučila více těm, kteří mají rádi hodně akce a těm, kteří už o Avengers něco ví.

65%