Recenze komiksu Superman: Poslední syn

Superman: Poslední syn

Scénář: Geoff Johns a Richard Donner
Kresba: Adam Kubert
Počet stran: 160
Rok vydání: 2013 (v originálu 2013)

Ahoj, vítám vás u mojí recenze na komiks Superman: Poslední syn.


Do Metropolis jednoho dne přiletí z vesmíru neznámý velký předmět, ve kterém se najde chlapec. Vědci se snaží přijít na to, odkud pochází. Superman na to hned přijde, protože chlapec mluví neznámou řečí z Kryptonu, kterou zná pouze Superman. Ten se domníval, že po zničení země Krypton nikdo nepřežil, ale opak je pravdou. Chlapec má nelidskou sílu, jak je to u Kryptoňanů. Chlapce poté ráno převážejí do bezpečnějšího zařízení a jelikož si s ním Superman navázal vztah, protože také pochází z Kryptonu, tak je rozhodnut ho zachránit. Chvíli chlapce Superman se svou manželkou považují za syna, ale poté se z nebe zřítí další stejný předmět, ve kterém jsou zbylí obyvatelé Kryptonu a rodiče od chlapce. Rodiče od chlapce se snaží si podmanit Metropolis, ale nedaří se jim to. Superman se na chvíli spojí s Luthorem aby vrátili Kryptoňany zpět do předmětu, přičemž se obětuje chlapec, aby plán vyšel.

Superman mě nezklamal a jenom potvrdil to, že komiksy od DC zbožňuji. Co se mi líbilo, bylo to, že si komiks může přečíst klidně někdo, kdo nikdy žádný komiks o Supermanovi nečetl. Nejsou tam nějaké postavy, které bych úplně neznala, z příběhu pochopíte kdo je kdo. Líbilo se mi také, že komiks není až příliš akční, že bych to ani nestíhal. Byl akční, ale nebyl přehnaný. 

Komiks se podle mě povedl, ale nebylo to nějaké velké dílo. Příběh mě bavil, byl pěkně vymyšlený a ilustrace se také velmi povedly. Jména Kryptoňanů v komiksu byly zajímavé, a taky se mi všechny někdy zamíchaly dohromady, ale poté jsem to pochopila. Také se musím přiznat, že mi nikdy nějak nesedl Superman, ale teď se můj názor změnil. 

Pokud hledáte nějaká komiks, u kterého si chcete odpočinout, ale také chcete, aby měl dobrý námět, tak tenhle doporučuji všemi pěti. 

72%

Děkuji Kupkomiks.cz za poskytnutí komiksu.
Odkaz na Kupkomiks.cz - http://kupkomiks.cz/ .

Doufám, že se vám recenze líbila.
Ahoj♥

2 komentářů: