Recenze na knihu Half Bad-Napůl Zlý

Half Bad-Napůl Zlý

Autor: Sally Green
Počet stran: 368
Rok vydání: 2014 (v originálu také 2014)

Ahoj, vítám vás u mojí další recenzi po delší době. Dneska to bude recenze na knihu Half Bad aneb Napůl Zlý.

Anotace: Fantasy příběh o nezdolné vůli přežít. Příběh, který vás chytne a nepustí až do poslední stránky.
Nadpřirozený thriller se odehrává v novodobé Anglii, kde mezi lidmi žijí v utajení černí-zlí a bílí-hodní čarodějové. Obě frakce rozděluje silná nenávist a spojuje jedna jediná věc – strach z chlapce, který pochází z obou stran.
Patnáctiletý Nathan je synem smíšeného čarodějnického páru a ostatními čaroději vězněn a mučen. Chlapec musí ze svého žaláře uprchnout před svými šestnáctými narozeninami a najít svého otce, nejsilnějšího a nejkrutějšího černého čaroděje na světě, jinak zemře. Zvládne svůj nelehký úkol přesto, že nemůže nikomu věřit? Ani dívce, kterou miluje?

Kniha vypráví o Nathanovi, který žije v Anglii a ve světě, kde žijí lidé, bílí čarodějové a černí čarodějové. Černí čarodějové a bílí se nemají dvakrát v lásce. Nathan je napůl černý a napůl bílý. V sedmnácti všichni bílí a černí dostanou tři dary a napijí se krve od svých rodičů nebo někoho z jejich rodiny. Jeho matka ho měla s nejmocnějším a nejhrozivějším černým čarodějem Marcusem. Má nevlastní sourozence Arrana, Jessicu a Deborah. Nejstarší je Jessica, za ní je Deborah, Arran a nakonec Nathan.
  Jejich matka zemřela a otce od Deborah, Jessicy a Arrana zabil Marcus a tak všichni čtyři žijí s jejich babičkou. Nathan začne chodit do školy, kde se zamiluje do Annalise, která je čistě bílá a celá její rodina pracuje v radě, kde jsou ti co nejvíce nesnášejí černé čaroděje. Nathan je do Annalise zamilovaný a stejně je na tom i Annalise. Do školy chodí i její dva bratrové Niall a Connor. Ti Nathana varují aby se nebavil s Annalise, ale Nathan jí miluje a neposlouchá je. Niall a Connor Nathana zbijí a vezmou si s sebou i jejich nejstaršího bratra Kierana. Ten Nathana ještě více nemusí.
  To byla minulost od Nathana, ale teď žije ve kleci s ženskou, která je jeho ,,dozorce´´ a Nathan musí třeba každý den běhat kolečka a dělá vše co mu ona řekne. Rada ho uvězní a mučí. Nathan uteče a lovci ho mají povinnost ho najít. Nakonec je na útěku aby našel čarodějku Mercury aby mu dala tři dary. Ale se to vše stane jinak a Nathan je stále na útěku a lovci ho stále hledají.

Kniha byla zajímavá, autorka to vymyslela dobře, ale přišlo mi, že knize něco chybí, nějaké malé kouzlo. Nathana jsem někdy nemusela, přišel mi někdy moc panovačný a drzý, ale co by jste chtěli od někoho, kdo dá se říct že žil v kleci. Kniha se četla velmi svižně (četla jsem jí asi 4 dny). S prvním dílem jsem si hned koupila i druhý a hodně se na něho těším (na Buxu mají první díl za 44 Kč a druhý díl za 89 Kč). Tento rok 1.9. vyjde třetí díl Half Lost- Napůl ztracený a nemůžu se na něho dočkat.
Knihu doporučuji těm kdo mají rádi takové tajemné příběhy.
Jak jsem řekla, knize něco málo chyběla a tak jí dávám 4 hvězdičky.

Uvidíme se u další recenze.☺