Rozbalování #19

Po delší době tu jsem s jedním z mých oblíbených článků a to rozbalovačkou. Dnes tu pro vás mám přichystané dva balíčky, ve kterých se nacházely dvě knížky. A aby to bylo vyvážené, tak je jedna anglická a druhá česká.


První balíček obsahuje anglickou knížku, kterou jsem si objednávala z Book depository. Balíček ke mě putoval osm dní, jak to na jejich stránkách také píšou. Každopádně se to u každého může lišit, někomu to může přijít dříve, někomu zase později.

Knížka přišla v takovémhle opravdu malém balíčku. Samotná knížka je totiž tenká, a tak i balíček není velký.

Už můžete vidět, že knížka je černá a je od autorky jménem Stephanie. Od autorky nějaké knížky vyšly i v češtině, ale já jsem je bohužel nečetla.

A je to There´s someone inside your house od Stephanie Perkins. Autorka je známa v žánru YA- dívčí romány, kde od ní vyšly knížky, jako třeba Anna and the french kiss. A tak mě překvapilo, že se autorka rozhodla napsat knížku, kde jsou vraždy a je to takový YA thriller. Knížku už mám skoro dočtenou a musím říct, že autorce se příběh povedl.

• • • • •

Druhý balíček obsahuje českou knížku, která mi přišla na recenzi od Megaknih, za což jim moc děkuji.

Knížka vyšla poměrně nedávno a zprvu jsem ji číst ani nechtěla, nakonec mě internet přemohl a já jsem neodolala a knížku jsem si vzala na recenzi.

Oproti předešlé knížce tahle není až tak tenká a už nějaké ty stránky má.

A je to knížka Má lady Jane. Obálka mě napoprvé moc nezaujala, ale jak jsem si přečetla anotaci, tak mě knížka zaujala tak moc, že se mi ta obálka prostě začala líbit.


Četli jste nějakou z nich? Nebo vás nějaká zaujala? ☺

Já doufám, že se vám rozbalovačka líbila a uvidíme se příště. 
Ahoj♥

2 komentářů:

  1. Ke knihám gratuluju, hlavně Lady Jane mě zaujala, už po jsem po ní pokukovala a vážně se mi líbí... :) Užij si čtení, budu se těšit na recenze. :)

    OdpovědětVymazat