Rozbalování #9

Rozbalování #9

Ahoj, vítám vás všechny u mého článku a dneska je tu po delší době zase rozbalování knížky. Na Databázi knih jsem si od velmi milé paní koupila knížku, a tak jsem se s vámi chtěla o knížku podělit.
Balíček přišel rychle a chtěla bych paní ještě moc poděkovat (i když se na to nepodívá), za příjemnou komunikaci a vstřícné chování. 


Na knížku jsem se strašně moc těšila, jelikož je z jedné moji oblíbené série. 


Myslím, že už většina pozná, co je to za knížku. 


A je to soubor povídek ze série Selekce a to Šťastně až navěky. Líbí se mi, že je knížka tak krásně fialová, jelikož je to moje oblíbená barva. A obecně je ten přebal prostě nádherný. Samozřejmě, že ladí k předešlým dílům a spolu knížky vypadají vážně kouzelně.


A zadní obálka je více minimalistická s porovnáním k přední. 
Na knížku se moc těším a doufám, že bude stejně tak dobrá jako předešlé knížky. 


Četli jste knížku, nebo se na ni také chystáte? ☺


Doufám, že se vám rozbalovačka líbila.
Ahoj♥

0 komentářů:

Okomentovat