Recenze na Winter

Winter

Autor: Marissa Meyer
Počet stran: 765
Rok vydání: 2016 (v originálu 2015)
Nakladatelství: Egmont

Ahoj, vítám vás všechny u recenze na knihu Winter.
Příběh:
Princezna Winter už od mala nepoužívá svůj dar, a proto má různé ,,halucinace,, kdy třeba vidí krvácet zdi. A tak lid ví, že její krása je opravdická. Levana jí za to ale nenávidí.
Do paláce zatím přilétá císař Kai se svým doprovodem, aby se uskutečnila svatba mezi ním a Levanou a poté i korunování Levany za císařovnu Východního společenství. 
Cinder s Iko, Scarlet, Thornem a Cress připravují plán na svrhnutí Levany z trůnu a dosadit na trůn Cinder jako právoplatnou dědičku. 
A jak už to ve Sněhurce je, macecha nechá zabít její nevlastní dceru.

• • • • •

Názor: 
Poslední díl úžasné série je bohužel za mnou a já s klidným svědomím mohu říci, že to bylo úctihodné zakončení. Ještě aby ne, vždyť tahle série si to přece zaslouží. 
A jak se mi Winter líbila? 
I přes její tloušťku se četla velmi dobře a svižně. Už od začátku mě kniha moc bavila a nemohla jsem se od příběhu odtrhnout. Tenhle díl je ale trochu jiný, než předešlé knihy a to proto, jelikož už od začátku je tam akce a knížka jde vidět, že je to poslední díl. 
Moc jsem si oblíbila Winter. Je taková dětská, ale zároveň vyspělá. Přirostla mi k srdci a je mi líto, že byla pouze v posledním díle, protože ona ten příběh uměla tak okořenit. Byla prostě dokonalá. 

Scarlet se zprvu v knížce zase moc neobjevovala, ale potom tam už byla, jako v druhém díle. Scarlet je prostě taková ,,badass,, a prostě do té knihy patří. A Thorne.. Bez něho by to nebylo už vůbec ono. Jeho humor baví každého a v knížce vytváří tu vtipnou vložku. Vlk ten je tam docela přehlédnutelný, ale to jen když nemá vedle sebe Scarlet. Ale i když ji má u sebe, tak už to není ten starý Vlk. Je více takový citlivý. Cinder je naopak pořád stejná. Jacin je podle mě super. I když se snaží skrývat svoji lásku k Winter, tak jde vidět, že ji má rád a nedokáže bez ní být. A Cress. Už od 3. dílu nějak nevím, co si o ni mám myslet. V jednu chvíli ji mám ráda a přijde mi i stejná jako já, ale v další mi přijde zase taková otravná a nesympatická. Prostě nevím.
Ale mým favoritem za tenhle díl byla rozhodně Winter.

Knížka mě jako předchozí díly dostala a pokud jste tuhle série ještě nečetli, tak to hned napravte, jelikož se série moc povedla. A já ji nemůžu hodnotit nijak jinak, než kladně.

5 Hvězdiček



Moc děkuji Martinus.cz za poskytnutí téhle krásné knížky k recenzi. ♥
Pokud vás knížka zaujala, můžete se na ni mrknout nebo si ji koupit zde.

Četli jste knihu, nebo se na ni teprve chystáte? ☺

Sice byla tahle recenze kratší, jelikož jsem vám úplně nechtěla říkat žádný spoiler. A když je to závěrečný díl, tak to je docela těžké psát vám něco, když všechno co napíšu mlže být spoiler. Ale i tak doufám, že se vám moje recenze na Winter líbila.
Ahoj♥

0 komentářů:

Okomentovat