Recenze na knihu Wonderland: Země divů

Wonderland: Země divů

Autor: Jennifer Hillier
Počet stran: 384
Rok vydání: 2016 (v originálu 2015)

Ahoj, vítám vás mojí recenze, dneska na knihu Wonderland: Země divů.

Anotace: Země divů (Wonderland) je zábavní park v jednom malém americkém městě ve státě Washington. Park, v němž nechybí dům hrůzy či muzeum klaunů, funguje jako lákadlo pro turisty a současně zdroj obživy pro celé město. Přinejmenším do chvíle, kdy je v jeho areálu objeveno rozkládající se lidské tělo. Onoho dne, kdy je mrtvola nalezena, nastupuje coby zástupkyně šéfa místní policie Vanessa Castrová. A jako kdyby toho stále ještě nebylo málo, mizí rovněž mladý chlapec, který v zábavním parku pracoval. Vanessa, která začíná oba případy vyšetřovat, zjišťuje, že během posledních deseti let bylo podobných zmizení již více. Řádí zde snad kdosi, kdo unáší a vraždí mladé chlapce? A jak to všechno souvisí se zdejším zábavním parkem? Vanessa se přestěhovala do malého města, aby unikla své vlastní minulosti. Nepostavila ale místo toho sebe i svou rodinu rovnou do středu tajemné hry zákeřného vraha? Jenže tato hra teprve začíná a její konec nedokáže nikdo ani odhadnout.

Hlavní hrdinka Vanessa Castrová se zrovna přistěhovala do Seaside a nastupuje do práce jako zástupkyně šéfa. Onoho dne se v zábavním parku Země divů najde rozkládající se tělo muže. Nikdo neví jak se tam tělo dostalo. v tentýž den se také zjistí že se vloupal někdo do Země divů a vylezl na ruské kolo. Vanessa je pověřena, aby vyřešila, kdo je ta mrtvola. Země divů je obživou pro celé město, takže to Vanessa musí rychle stihnout, aby se kolem toho nebyly žádné povyky. Mladý chlapec z ruského kola zmizí a je nezvěstný. Vanessa zjišťuje, že za posledních pár let zmizelo už více chlapců, kteří také pracovali v Zemi divů. Vanessa se všech případů ujme. Vyšetřování jí jde dobře a tak získává informace o tom kdo asi vrah je. Do toho se připlete bohužel i dcera od Vanessy Ava, s jejíž pomocí Vanessa chytne vraha.

Kniha se mi vážně moc líbila. Po celou knihu jsem nevěděla, kdo je vrah. V každé kapitole se něco zjistilo a tak mi nezbývalo nic jiného, než v knize pokračovat dál a dál. Autorka zbytečně nic nepopisovala a tak se kniha četla svižně. Myslím si že pokud čtete thrillery, tak tahle kniha bude pro vás spíše odpočinková, ale jelikož to byla první kniha tohohle žánru, kterou jsem kdy četla tak to pro mě nebyla úplně odpočinková kniha. V některých pasážích jsem nemohla skoro ani dýchat, protože mě to dostalo. Už od začátku jsem měla podezření na to, kdo by mohl být vrah. Ale na konci knihy to byl vlastně někdo úplně jiný. Autorka mě prostě celou dobu napínala, až do konce knihy.

Postavy:
Vanessa Castrová- Už od začátku byla v pohodě. Většinou co udělala, tak bylo dobré.
Ava Castrová- Zjistila jsem, že jsme docela stejné.