Recenze na knihu Dívka ve vlaku

Dívka ve vlaku

Autor: Paula Hawkins
Počet stran: 328
Rok vydání: 2015 (v originálu 2015)

Ahoj, vítám vás u mojí recenze na knihu Dívka ve vlaku.



Anotace: Rachel dojíždí ranním vlakem do Londýna. Den co den si prohlíží útulné předměstské domky, a když vlak na chvíli zastaví u návěstidla, naskýtá se jí pravidelně letmý pohled do soukromí mladého páru. Postupem času Rachel začíná mít pocit, že ty dva lidi zná. Představuje si, že je zná. Dá jim dokonce jména: Jason a Jess. Jednoho dne však zahlédne něco, co ji šokuje. Stačí pouhá minuta, než se dá vlak zase do pohybu, a náhle je všechno jinak… Krátce nato se Rachel dozví, že se „její“ Jess pohřešuje, a proto se rozhodne obrátit na policii. Není si jistá, zda tím nenadělá více škody než užitku, zatímco se stále více zaplétá do příběhu, který není její, ale jenž nakonec obrátí naruby život úplně všem…

• • • • •

Kniha vypráví o Rachel, která je rozvedená alkoholička. Každé ráno vyráží vlakem do práce a poté i z práce a vždy na jedné stopce pozoruje jeden dům. Pozoruje v něm mladý pár. Sama si o nich domýšlí příběh. Pojmenuje je Jess a Jason. Zdá se jí, že jsou spolu ti dva šťastní, že jim nic nechybí. Ale jednoho dne zjistí, že Jess zmizela. Rachel to zajímá a tak se snaží najít, nějaké stopy. A jelikož Rachel hodně pije a potom neví co dělala, tak zjišťuje, že Jess viděla ten den, kdy zmizela. Rachel má také problémy se svým ex-manželem a jeho manželkou. Nakonec Rachel zjišťuje, kdo stojí za zmizením mladé Jess.

Life is not a paragraph, and death is no parenthesis.
                                                                                       -Paula Hawkins 


Ze začátku jsem knize nemohla nějak přijít na chuť. Musela jsem si zvyknout na hlavní hrdinku Rachel a na její opilý život, který se sice s postupem knihy zlepšoval, ale na začátku to bylo prostě fiasko. Věděla, co se stane, když se opije, ale i tak se musela napít. Příběh byl napínavý, prostě jsem už chtěla vědět, jak to všechno je. A samozřejmě se udála zase stejná příhoda, jako při čtení Wonderlandu, a to to, že jsem byla na konci kapitoly a řekla jsem si že už dneska končím, ale najednou se stalo něco nečekaného a tu knihu prostě nemohla odložit. Konec knihy jsem vážně nečekala a tak mě to vážně překvapilo.

Knize mě zaujala, byla fakt dobrá, ale ne nejlepší. A proto jí dávám 4 hvězdičky.

Doufám, že se vám recenze líbila.

  Ahoj♥

0 komentářů:

Okomentovat