Rozbalování #12

Rozbalování #12

Ahoj, vítám vás u dnešního článku a dneska si rozbalíme další knížku!

Objednala jsem si knížku na Martinus, odkud mi balíček přišel velmi rychle. Na knížku jsem se těšila, jelikož jsem od autora ještě nic nečetla.


Co vám můžu poradit je to, že autorovy iniciály jsou P. N. Myslím, že většina už asi tuší, kdo by to mohl být. Ale jaká jeho kniha?


Poznáváte už knížku? 
A je to....



Něco víc od Patricka Nesse! Od Patricka Nesse jsem ještě nic nečetla a tak jsem to musela změnit a objednala jsem si tuhle krásnou knížku. Už jí čtu a jsem na konci a zatím je to vážně super. 


Chtěli by jste na knížku recenzi? Napište mi prosím do komentáře. ☺

A já doufám, že se vám rozbalovačka líbila.
Ahoj♥


1 komentářů:

  1. Na Něco víc taky koukám... ale třeba časem se k ní dostanu :) Určitě na ní napiš recenzi, budu se těšit :) Ať se kniha líbí ;)

    OdpovědětVymazat