Recenze na knihu Rozum a Cit - Jane Austenová v jednadvacátém století

Rozum a cit - Jane Austenová v jednadvacátém století

Autor: Joanna Trollopeová
Počet stran: 368

Ahoj, vítám vás u moji další recenze na knihu Rozum a cit.
Anotace: Slavný román Jane Austenové přenesla do dnešního světa vynikající současná anglická spisovatelka Joanna Trollopeová. Provedla to s mimořádnou empatií, humorem, pokorou k originálu, ale také s nevídanou odvahou. Za dvě stě let se změnilo naše vyjadřování, společenské zvyklosti, životní styl, přibyly technické vymoženosti, zůstala ale touha po lásce, bezpečí, po blízkosti druhého. Z lásky možná není úniku ani emancipace – ještě že rozum i cit jsou stále s námi! 
Kniha Rozum a cit - Jane Austenová v jednadvacátém století je přenesení slavného románu Rozum a cit od autorky Jane Austenové do dnešního světa aneb do jednadvacátého století.
Kniha je řekla bych romantického žánru pro dospělé, takže jsem nevěděla jestli to budu číst, ale dočetla jsem to.Originál jsem nečetla, takže to nemůžu porovnat. Jelikož je kniha pro dospělé tak jsem knihu ani moc nepochopila a docela se mi to blbě četlo. Jinak to bylo takové pohodové čtení a doporučila bych to spíše starším. 

Kniha byla nadprůměrná a dala bych ji 3,5 hvězdiček.

Moc děkuji Nakladatelství Leda za poskytnutí recenzního výtisku a odkaz na knihu je zde http://www.leda.cz/Titul-detailni-info.php?i=633 .

Recenze byla kratší, ale doufám že vám to nevadí a uvidíme se u další recenze. :-)

Ahoj ☺


0 komentářů:

Okomentovat