Recenze na knihu Pekelné Stroje - Mechanický anděl

Pekelné stroje - Mechanický anděl

Autor: Cassandra Clare
Počet stran: 368

Ahoj, vítám vás u moji další recenze na knihu Mechanický anděl
Kniha vypráví o hlavní hrdince Tesse Grayové, která jede navštívit svého bratra do Londýna po tom co ji umře teta Harriet. Příběh se odehrává v roce 1878. 
  Tessa je šestnáctiletá dívka, která žije se svou tetou Harriet. Dříve bydlela i se svým starším bratrem Nathanielem, ale ten odjel pracovat do Londýna. Po nějaké době teta Harriet umírá a Tessa dostane pozvánku od svého bratra ať přijede do Londýna za ním. Tessa přepluje oceán a čekají ji tam Temné sestry v kočáru, které říkají že je poslal Nate aby Tessu vyzvedly, jelikož má Nate spoustu práce, ale Nate je neposlal. Tessu Temné sestry unesly a to proto že má Tessa zvláštní moc, kterou nikdo nemá - Převtělování. Umí se převtělovat do jiných osob s pomocí jejich věci a dokonce i do mrtvých! Vycvičují Tessu pro jistého Magistra aby se mohli vzít, ale Tessa neví kdo to je a ani si ho vzít nechce. Snaží se o útěk, ale marně. Jednoho dne však přijde kluk, který se jmenuje Will zachrání ji s pomocí Henryho (kamarád Willa) a Tessu odvedou do bezpečného místa, do Institutu. Tam zjistí že existují nějací Lovci stínů a postupně se s nimi i spřátelí, hlavě s Jemem, s kterým si dobře rozumí, ale něco cítí k Willovi.
  Pomocí všech členů institutu se snaží zjistit kdo ten Magistr je. 

Postavy z mého úhlu
Tessa- Ze začátků jsem ji moc ráda neměla, ale ve středu knihy se mi začala líbit a přišla jsem si k ní s některými věcmi stejná.
Will- Will mi od začátků připadal v pohodě, ale ve středu knihy jsem mi přestal líbit a jeho chování mi vadilo. Každý se ke každému chová jinak, ale Will se choval ke všem stejně, nepěkně, drze.
Jem- Jema jsem měla ráda jak od začátků, tak do konce. Byl přátelský a všem naslouchal.
 
Hodnocení
Kniha se mi velmi líbila, Cassandra Clare je prostě super. Příběh byl napínavý a neočekávaný. Knize dávám 5 hvězdiček.

Doufám že se vám recenze líbila a uvidíme se u další recenze.

Děkuji za poskytnutí knihy e-shopu http://www.megaknihy.cz/ a odkaz na knihu je zde http://www.megaknihy.cz/romany-pribehy/223872-pekelne-stroje-1-mechanicky-andel.html .☺

Ahoj ☺


0 komentářů:

Okomentovat