Recenze knihy Selekce

Ahoj Usmívající se Rozhodla jsem se napsat recenzi na knihu Selekce. Tak mužem jít na toUsmívající se
Selekce je kniha pro dívky romantického žánru.
Nad Selekcí jsem se rozhodovala jestli si ji mám koupit a nebyla jsem si jistá jestli by se mi líbila, protože nejsem na romantické knížky a jak jsem jednou byla v knihkupectví tak jsem ji tam viděla a hned jsem se do ní zamilovala. Kniha má moc pěkný přebal a pod přebalem je celá bílá až na modré nápisy. Četla jsem jí v přebalu, protože jsem se bála že ji zašpinímUsmívající se. A to se taky jednou stalo a jelikož jsem úplně blbá tak se z malé modré tečky co jsem tam zašpinila stalo velké žluté kolečko. Tak jsem na to nalepila papír a už je to v pohodě Smějící se. A teď už k samotné knížce.


Selekce vypráví o dívce jménem America Singerová která žije v distopické zemi Illea kde je společenstvo rozděleno do 8 kast podle majetku. V první kastě je královna, král a princ a v osmé kastě jsou lidé bez domova. America je v páté kastě, takže ne v té dobré ani v té špatné. America má další sourozence, dva starší kteří už s nimy nežijí a dva mladší kteří se jmenují May a Gerald. America má tajného ,,milence'' který se jmenuje Aspen. Aspen je o jednu kastu níž, takže v 6 kastě. Tajně se scházejí a America mu nosí zbytky jejich jídla jelikož Aspenova rodina je chudší a tak si hodně jídla nemohou dovolit. Jednoho dne každé dívce v rozmezí 18-20 let přijde dopis ve kterém je pozvána do Selekce. Selekce je ,,soutěž'' kde si princ musí najít svou budoucí ženu. A jelikož je America tak nějak stará v tom rozmezí tak jí přišel dopis. Pro Americu je Selekce noční můrou. Její mamka má radost a těší se až tam America půjde, ale America nechce. A protože Aspen chce pro Americu to nejlepší tak jí řekne že by to měla zkusit. Americká s tím poprvé nesouhlasí, ale potom ji přemluví.
Jelikož nechci dávat spoilery tak už skončím.
Jestli vás zajímá jak to bude pokračovat tak si přečtěte knížku.
Moc vám ji doporučuji a jestli váháte mezi koupi této knížky tak neváhejte a kupujte.
Selekce má dohromady 5 dílů, ale přeložené do češtiny jsou pouze dvě a to Selekce a Elita což je druhý díl.
Doufám že se vám moje recenze líbila tak ahoj u další recenze nebo doporučení knížek.



0 komentářů:

Okomentovat