Recenze knihy Problémy zazobaný holky

Ahoj. Rozhodla jsem se že nápíšu recenzi na knihu Problémy zazobaný holky.
Autorka: Babe Walkerová
Jelikož jsem viděla na YouTube video ve kterém jedna youtuberka ukazovala tuhle knížku a líbila se mi tak jsem si řekla že si ji koupím a to jsem taky udělala.
Knížka mně né úplně zaujala, ale zase to nebyl úplně největší propadák.
Kniha vypráví o mladé dívce Babe, která ma ,,problémy'' a ty jsou podle ní velké i když to tak úplně není. Babe je zhýčkaná, zazobaná a svá, ale na mně nejvíce připadala zazobaná. Každá kapitola je o nějakém jiném problému, takže úplně nemůžu říct o čem ta celá kniha je.
Knihu bych si už podruhé nepřečetla, ale jinak nebyla špatná. Tahle recenze byla kratší, ale tuhle knihu úplné posoudit nedokážu. Ahoj u dalšího článku.

0 komentářů:

Okomentovat