Book haul srpen

Sice už je polovina září, ale já vás nenechám ochudit snad o jeden z mých nejoblíbenějších článků a mám tu pro vás book haul za srpen.


Minulý měsíc se mi povedlo nashromáždit 13 knížek, z toho 3 komiksy, což je podle mě docela zajímavé číslo. 


Jako první se mi tady sešlo poměrně velké množství recenzních výtisků. Maminčina mazánka a Metodu 15/33 jsem dostala na recenzi od knih Omega, za což jím děkuji. Na Metodu 15/33 si můžete přečíst takovou kratší recenzi zde
Dalšími recenzní výtisky byly v podobě komiksů od Kup komiks, (za což jim taktéž děkuji), a to 2. díl Mýtů- Farma zvířat, 2. díl Tokijského ghúla a Krakatita. Zatím jsem stihla přečíst pouze Tokijského ghúla, jelikož teď moc nestíhám. Každopádně se na všechny knížky vrhnu co nejdříve.



Dále tu mám kategorii knížek, které jsem dostala a to tu mám knížku The zookeper´s wife aneb Úkryt v zoo. Knížku jsem dostala vlastně úplně náhodou od angličanky, s kterou jsem se měla možnost poznat. A jako vždy se promáklo, že jsem knihomol, tak řekla, že mi nějakou knížku dá. A opravdu mi ji dala. Jsem ráda, že jsem dostala tuhle knížku, jelikož je o 2. světové válce a tohle téma mám ráda. Ale nevím, kdy si jí přečtu, jelikož jsem to zkoušela, ale angličtina je v ní opravdu složitá. Každopádně ji mám na poličce, takže až si budu na ni připadat lepší, tal po ní rozhodně sáhnu.



Jako další tu mám knížky, které jsem si koupila. Ano, trošku jsem se nechala unést a pořídila jsem si 5 knih, za což moc ráda nejsem. Ale z těch knížek mám obrovskou radost, takže koho zajímá, jestli je moje peněženka prázdná?! První jsem si koupila knížku Než jsem tě poznala. Viděla jsem film a ten se mi moc líbil, tak jsem si rozhodla koupit i knížku a taky se mi moc líbila. Dále jsem si objednala knížku Alice in zombieland, na kterou mě nalákala Kája z instagramu Carolineandherbooks. Poté jsem zavítala do Knihcentra, odkud jsem si odnesla Cenu nevinnosti a Alice in wonderland. Cenu nevinnosti jsem si pořídila hlavně díky cenně, jelikož stála pohých 49,-. A když už jsem si koupila tu Alenku v říši zombie, tak by nebylo na škodu si i koupit klasickou Alenku. A poslední mi do rukou přistála knížka Pomsta a Rozbřesk. Naprosto dokonalá knížka, kterou jsem si zamilovala. Tu jsem si pořídila na Databázi knih za neskutečných 160,- i s poštovným!



A poslední kategorii jsou knížky za výměnu. Minulý měsíc se mi tu sešly dvě. První z nich je Stačí jen chtít, kterou jsem si hlavně chtěla přečíst a pořídit díky tomu, že autorka bude na Humbooku. Ano, účastním se Humbooku a doufám, že vy také. :)
A druhou knížku, Tisíc polibků, jsem si chtěla hlavně přečíst díky hodně pozitivním ohlasům. Knížku jsem přečetla a moji recenzi si můžete přečíst zde.









Tak a tohle jsou všechny mé nové knížky za měsíc srpen. Já doufám, že se vám článek líbil a že jste třeba některou z knih četli, nebo se na ně chystáte. ☺
Ahoj♥

0 komentářů:

Okomentovat