Book haul červen

Book haul červen


Ahoj, vítám Vás u mého prvního book haulu. Tak jdeme na to.
Rozhodla jsem se napsat tenhle článek, jelikož mi tento měsíc přibylo opravdu hodně nových knih, přesněji 20, a takhle moc jich nikdy nebylo. A tak mi to přišlo jako super nápad se s Vámi podělit o mou radost z nových knih a třeba Vás i inspirovat. :)

Všechny knížky jsem rozdělila do tří skupin. První skupinou jsou knížky koupené. Těch tu mám na moje poměry dost. 

Prvními knížkami, které jsem si koupila byli Rebel of the sands, Another day a Odpusť mi. Megan. Knížky jsem koupila v Knižním klubu.
Rebel of the sands mě zaujal hlavně svou obálkou. A cena byla také velmi příjemná.
Another day jsem si koupila vlastně jenom kvůli ceně, jelikož stála 48,-.
A Odpusť mi. Megan jsem si koupila taky hlavně kvůli ceně a ta stála 89,-.

Poté jsem přijela z třídního výletu a zbyly mi všechny peníze. A samozřejmě, že jsem v té době zase pokukovala po knihách a strašně moc jsem chtěla celý set čtyř knížek Stmívání v hardbacku. A když mi zbyly ty peníze, tak proč si neudělat radost, že? A tak jsem začala surfovat po netu, jestli nějaká milá duše neprodává tenhle box za nízkou cenu. Nakonec jsem našla jednu paní, která mi box nabídla za 700,- i s poštovným. No neberte to.. A tak jsi si knížky samozřejmě objednala a mám je konečně doma. Jsou naprosto dokonalé a já se těším, až si je všechny přečtu. První díl jsem přečetla, ještě než mi knížky přišli, jelikož mám doma i 1. díl v paperbacku.

A poslední knížkou z téhle kategorie se stala Možná jednou. Poprvé jsem si knížku nechtěla vůbec kupovat, ale když se začali na ni ze všech stran ozývat pozitivní ohlasy, tak jsem ji chtěla tak moc, že jsem si ji musela koupit. Dneska ji začnu číst a doufám, že mě zaujme minimálně tak, jako zaujala všechny ostatní.

Další skupinou jsou recenzní výtisky. Ty tu mám dva.

Knížku Knihovna duší jsem dostala jako první recenzní výtisk od nakladatelství Jota, s kterým nově spolupracuji. Na knížku jsem napsala recenzi, kterou si můžete přečíst zde

Druhou knížkou a zároveň poslední z téhle kategorie je Z Paříže do Paříže. Knížku jsem dostala na recenzi od Mladá Fronty a nově je na ni recenze v podobě článku Kniha vs Film, odkaz zde

A poslední skupinou jsou knihy darované. Tich tu je také dost a to díky vysvědčení. 

Knížku Everything Everything mi mamka koupila v Praze, takže to k vysvědčení nebylo, ale jinak všechny ostatní knížky ano. Knížku jsem přečetla během dvou dní a neskutečně moc se mi líbila. Kdybych měla říct dvě knížky, které se mi zatím za tenhle rok líbily nejvíce, tak to rozhodně vyhraje 13 reasons why a Everything Everything.

A poté jsem jela s babi a dědou do Brna, kde jsem nemohla vynechat návštěvu Levných knih. A jelikož Levné knihy navštěvuji tak 2-3 za rok, tak si musím vždy odnést spoustu knih a ani teď to nebyla vyjímka. Pořídila jsem si tam sedm knih a na každou z nich jsem zvědavá.
Krysař je přece jenom klasika a zaujal mě, tak jsem si řekla ,,Proč ne?,,. A ještě k tomu má pouze 128 stránek.
Bílá jako sníh, rudá jako krev je knížka, od které popravdě nevím, co čekat. Anotace vypadala zajímavě, ale zároveň nevím, jestli je to knížka úplně pro mě.. Ale za 19,- jsem to vzít prostě musela (aneb co je levné, to ber :D)
Počátek jsem viděla u ReadingwithLucy a hodně se mi líbí ta obálka (nevím proč, ale připomíná mi ten prales v Hunger games :D ) A anotace si mě dostala, tak uvidím, jaká bude.
Ale do Levných knih jsem šla hlavně pro dvě knížky a to druhý a třetí díl Honu - Kořist a Past.  První díl Hon jsem si už dávno půjčila z knihovny ale nedočetla jsem ji celou, jelikož mi přišly pod ruku jiné knihy, ale to už je další příběh. Ale pamatuji si, že se mi líbila (je to sice divné, že jsem ji nedočetla, ale zároveň se mi líbila, ale to jsem já, nepochopitelná :D). Ale když jsem je tam viděla každou za 49,- tak to muselo být moje.
Sundej mi měsíc jsem si chtěla tak moc dlouho přečíst a dokonce knížka už v Levných knihách jednou byla, ale bohužel jsem ji už nezastihla. Ale jak jsem ji tam teď viděla, tak jsem měla málem infarkt. Byla tam už poslední a tak to vypadalo asi nějak tak, že jsem k ní přišla, uviděla jí, chňapla po ní a utíkala k dalším knihám.
A poslední knihou je 1984. Po knížce jsem už dlouho pokukovala, ale nikdy jsem si ji nekoupila, jelikož stála 99,- a já jsem nevěděla, jestli se mi bude líbit nebo ne. Ale teď jsem si ji prostě vzala. Je to zároveň povinná četba k maturitě (aneb je mi 14, ale už sbírám knížky k maturitě :D), takže dvě muchy jednou ranou.

A poslední dvě knížky, Všechno, úplně všechno a Povídky podivných jsem dostala za vysvědčení od mamky. 
Ano, možná si říkáte, jestli jsem v pořádku, protože jsem Vám v tomhle haulu ukázala 2x stejnou knížky a to Everything Everything aneb Všechno, úplně všechno. Jak jsem psala, knížka se stala jednou z mých oblíbených v tomto roce a tak když vyšla znovu v češtině ve filmovém přebalu, dostala jsem chuť si ji znovu přečíst. Takže teď o prázdninách bude rereading.
A úplně poslední knížkou jsou Povídky podivných. Achhh, už tu vzdychám z toho, jak budu muset dát sbohem jedné z mých nejoblíbenějších sérií a to Sirotčinci. Bohužel, je to tak a dokončila jsem celou sérii a teď na mě čekají jen povídky, na které se moc moc těším a budu si je vychutnávat.


Zaujala Vás nějaká kniha, nebo jste nějakou už četli? Napište do komentářů. ☺

Doufám, že Vám nevadí délka článku, jelikož dneska mi to nějak šlo a rozepsala jsem se. Každopádně já i tak doufám, že se Vám můj první book haul líbíl.

Ještě bych Vám chtěla popřát krásné a nezapomenutelné prázdniny. Chystáte se někam jet? Podělte se se mnou o tom v komentářích, ráda budu závidět :D. 
Ahoj♥

2 komentářů:

  1. To je teda pořádná hromádka, můžu jen tiše závidět... :)) ke knihám gratuluju a přeju příjemné čtení... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím si, že tolik knih už aspoň tento rok nebudu mít v jednom měsíci. Děkuji :)

      Vymazat