Recenze na Caraval

Caraval

Autor: Stephanie Garber
Počet stran: 432
Rok vydání: 2017 (v originálu 2017)
Nakladatelství: Egmont

Ahoj, vítám vás u dnešní recenze na knížku Caraval.
Příběh:
Scarlett žije na ostrově Trisda se svou sestrou Tellou a jejich otcem guvernérem Dragnou, který je vychovává krutě. Scarlett už celých 7 let píše Legendovi, mistrovi Caravalu, aby navštívil zrovna její ostrov s Caravalem. Caraval je hra, ve které je vždy nějaká velká výhra.
Scarlett se má vdát za hrabětem, kterého nikdy neviděla. Ale je to její jediná záchrana, aby mohla se svou sestrou opustit jejich krutého otce. 
Scarlett ale přijde dopis od Legendy, ve kterém je pozvaná do Caravalu v doprovodu své sestry a hraběte. 
Tella v tom vidí naději na útěk, ale Scarlett se má vdávat a rozhodně nechce, aby jí Caraval překazil možnost na lepší život.
Ale Tella vymyslí plán o kterém Scarlett neví a s pomocí námořníka Juliana unesou Scarlett na ostrov, kde se pořádá Caraval.
Scarlett je rozhodnutá, že tam zůstene pouze dva dny aby poté mohla zpátky a provdat se s hrabětem, ale hra nabere spád a Scarlett si už není jistá, jestli to je vážně jenom hra.

• • • • •

Názor:
Na Caraval jsem se moc těšila, jelikož jsem knížku viděla všude u zahraničních blogerek a když jsem zjistila, že vyjde i u nás skákala jsem radostí. 
Mám ráda knížky, jejichž děj se odehrává v zábavním parku či cirkuse a tak to byl můj šálek kávy. Ale něco mi na ni chybělo.
Už od začátku mě knížka pohltila a všechny popisy mě moc bavily. Autorka uměla čtenáře zasadit do děje, takže mi to přišlo doopravdy jako bych to prožívala s hlavní postavou. 
Bohužel jsem knihu četla ve špatném období. Moc se mi číst nechtělo a když už jsem začala číst, tak jsem toho moc nepřečetla. A tak jsem knížku četla i docela dlouho.


Hlavní hrdinka Scarlett mi moc neseděla. Nebyla mi nesympatická, ale kdykoli něco řekla nebo nad něčím myslela, tak jsem měla úplně jiný názor a tak jsem jí proto taky moc nefandila. Julian byl zase super už od začátku, teda pro mě. Bylo poznat, že něco skrývá, ale to se mi líbí a díky tomu byl tajemný. Tella se tam moc neobjevovala, spíše vůbec, jen na začátku a konci. Šlo vidět, že je úplně jiná než Scarlett, která byla oproti ní až moc starostlivá a Tella byla spíše ještě dětinská. 
Konec mě překvapil a rozhodně jsem to nečekala. Posledních 150 stran jsem zhltla během jednoho večera.

Knížku doporučuji všem, co mají rádi v knížkách dobrodružství, tajuplnost a trošičku té lásky. Mě se knížka moc líbila, bohužel jak jsem psala, měla jsem menší čtecí blok a tak jsem si ji tak moc neužila. Ale moc se těším na druhý díl, jelikož knížka skončila docela otevřeně.

4 Hvězdičky


Četli jste Caraval, nebo se na něj chystáte? ☺


Doufám, že se vám recenze líbila a třeba jsem vás na knížku navnadila.
Ahoj♥

0 komentářů:

Okomentovat