Novinky březen a duben

Novinky březen a duben

Ahoj, vítám  vás u článku a dneska to budou novinky za březen a duben.


Tento rok v březnu se mi nepovedlo nashromáždit ani jednu knihu. Zaujalo mě hodně knížek, ale vybrala jsem pro vás 5 knih, které mě zaujaly nejvíce a mám v plánu si některé rozhodně koupit a přečíst.

Láska v prachu hvězd-Krystal Sutherland

Nakladatelství: Yoli

Henry Page ještě nikdy nebyl zamilovaný. Je beznadějným romantikem, který stále čeká, že se jeho první velká láska objeví na scéně ve zpomaleném pohybu, srdce vynechá úder, vše bude podkreslovat instrumentální hudba. Proto když se z ničeho nic objeví ve škole Grace Townová, neupravená holka chodící o holi a v klučičím oblečení, Henry jen stěží může tušit, že se má jeho život obrátit naruby. Grace, polámaná dívka s tajemnou minulostí, zbortí Henryho dosavadní představy o lásce a ukáže mu, že mezilidské vztahy jsou složité, krásné i pomíjivé stejně jako výbuchy hvězd ve vzdálených galaxiích. 

Tahle kniha mě jako první zaujala obálkou. Přece jenom, komu se nelíbí? I když nemám ráda ryby, tak tyhle jsou na obálce krásné. Na knížce se mi líbí, že bude hlavní postava kluk. Takových knih jsem moc nečetla, protože většinou je hlavní hrdinka dívka a když už je kluk, tak to jsou fantasy knihy. 

Datum vydání: 4.4. 2017


Váha vesmíru-Jennifer Niven

Nakladatelství: Yoli

Každý si myslí, že zná dobře Libby Stroutovou. Tuhle odvážnou dívku s úctyhodnou váhou, jejíž fotku s titulkem „Nejtlustší holka Ameriky“ otiskly před dvěma roky snad všechny noviny v USA. Libby se ale od té doby změnila – a ne jen co se váhy týče.
Stejně tak si každý myslí, že zná dobře i Jacka Masselina. Je to trochu podivín, ale docela ujde, říkají si jeho spolužáci na střední. Až na to, že tenhle podivínský, dost rezervovaný, i když vlastně docela sympatický kluk jen trpí prosopagnosií – není schopný rozeznávat lidské tváře a svůj handicap samo sebou skrývá.
Když na sebe Stroutová a Masselin narazí ve škole, svět se obrátí vzhůru nohama (minimálně Martin Van Burenská střední!), a malér je na světě. 

Druhá knížka od Jannifer Niven, která napsala hodně známou knihu Všechny malé zázraky. Všechny malé zázraky jsem četla a dala jsem knize 4 hvězdičky. Líbila se mi moc, a tak mě zaujala i tahle knížka. Myslím, že hodně čtenářů zaujme také.

Datum vydání: 5.4. 2017


Dvůr mlhy a hněvu-Sarah J. Maas

Nakladatelství: Cooboo

Feyre přežila střet s Amaranthou a vrátila se na Jarní dvůr. Avšak ani zde nemá klidu, protože ji neustále pronásledují vzpomínky na to, co musela udělat, aby osvobodila Tamlina i jeho lid.

A stejně tak nemůže zapomenout ani na smlouvu s Rhysandem, s kterým má strávit jeden týden v měsíci. Ač je nyní vznešenou vílou, srdce má stále lidské. A navíc si postupně uvědomuje, že na obzoru se objevuje ještě mnohem větší zlo, než jaké kdy zažila. A tak zatímco se snaží vyznat v zákrutech vílího života, zjišťuje, že její role zachránkyně ještě neskončila. Avšak dokáže se vyrovnat s nebezpečím, které se k ní blíží?

Další díl úžasné série, na který se těším už od přečtení prvního dílu. První díl byl pěkně našlapaný a jenom jsem ho hltala. Myslím, že není co víc říct.

Datum vydání: 10.4. 2017


Po zemi bloudím dál-Rae Carson

Nakladatelství: Cooboo

Lee Westfallová dokáže kolem sebe vycítit zlato. Zlaté žíly hluboko v zemi, malé valounky v proudu řeky. Díky tomu dokáže uživit svou rodinu i během třeskutých zim. Zlato pro ni znamená teplo, život a domov, dokud se neobjeví muž, který chce její dar zneužít pro sebe. Když ji připraví úplně o všechno, uteče Lee do Kalifornie. Kde jinde může dívka s magickými schopnostmi hledat útočiště, než ve městě, v němž bylo právě objeveno zlato?

U téhle knihy mě zaujala anotace více, než obálka. Tím nechci říct, že by se nepovedla, ale originální obálka se mi líbí o něco více. Každopádně podle anotace vypadá knížka zajímavě, a tak bych si ji chtěla přečíst.



Datum vydání: 17.4. 2017


Caraval-Stephanie Garber

Nakladatelství: Egmont

Než vstoupíte do světa Caravalu, mějte na paměti, že je to jen hra.

Ať už jste o Caravalu slyšeli cokoli, určitě se to nevyrovná realitě. Je to víc než hra! Je to magie. Scarlett vždy toužila Caraval zažít a letos dostala pozvánku. Jenže vzápětí unese její sestru Tellu tajemný režisér celého představení. Není se čeho bát, Caraval je přece jen zdání. Ale co když ne? Ať už je to jakkoli, Caravalem musí Scarlett projít i se zlomeným srdcem a sestru rychle najít, než se spustí nebezpečný dominový efekt následků a navždy ji ztratí.

Na tuhle knížku se těším strašně moc! Viděla jsem ji tolikrát na Instagramu a ani mě nenapadlo, že by mohla být vydána i u nás, ale jak tak projíždím Databázi knih, tak co tam nenajdu. 
A ta obálka! Anotace je úžasná a tak si tuhle knížku nesmím nechat ujít. Takže až vyjde, poletím hned do knihkupectví. :D

Datum vydání: 19.4. 2017




Zaujaly vás nějaké knížky, které by jste si chtěli přečíst? ☺


Doufám, že se vám novinky líbily a že jste třeba narazily na knížku, o které jste ani nevěděli, že má vyjít.
Ahoj♥

0 komentářů:

Okomentovat