Recenze šperků

Recenze šperků

Ahoj, vítám Vás všechny u nového článku a dneska tady pro Vás mám recenzi na knižní a filmové šperky.


Náhrdelník reprodrozd- zde, brož reprodrozd- zde, náramek reprodrozd- zde

Jako první tady mám známou a oblíbenou série od hodně čtenářů (a jsem mezi nimi také) a to je Hunger games. Vím, že každý velký fanoušek má určitě aspoň jednoho svého reprodrozda, a tak jsem ráda, že já už taky. Takže jsem moc ráda, za náhrdelník, náramek a brož. 
Tenhle náramek mají asi všichni a mě se vždycky moc líbil. Kombinace černé a hnědé barvy mi přijde, že se perfektně hodí k Hunger games a tak stejně i zvolení bronzové barvy, protože to ještě dolaďuje. 
Brož je naopak stříbrná, což se mi k Hunger games už moc nehodí, ale když nosíte stříbro, tak bronz by k tomu neladil. Reprodrozd je jako na obálce 1. dílu, a tak při čtení se to ke knize bude perfektně hodit.
A náhrdelník. Tak ten se mi moc líbí. Zase je zvolena bronzová barva a vypadá to hezky. Ale co mě na tomhle náhrdelníku zaujalo jsou detaily. Reprodrozd je tvořen peřím, které je krásně vystouplé. Další plus je, že je náhrdelník oboustranný a tak při nechtěném přetočení neztrácí svou krásu. Náhrdelník vypadá majestátně a myslím si, že pro fanoušky je to sladká tečka na závěr.

Náhrdelník neohroženost- zde

Druhý náhrdelník je ze stejně populární série knih i filmů a to z Divergence. Já, jako velký fanoušek jsem zase ráda, že mi tenhle náhrdelník přibyl do sbírky. A jaký jiný, než se znakem frakce od hlavní hrdinky. Líbí se mi, že se náhrdelník skládá ze dvou přívěsků a to velkého kolečka na kterém jsou vyryty čáry, které mi připomínají oheň. A ve velkém jedno malé s plameny. Náhrdelník je ve stříbrné barvě, což je pro mě asi nejlepší, jelikož nosím stříbro. 

Náhrdelník pálka- zde, Náhrdelník obojek- zde

A jako poslední tu mám dva šperky ze Suicide Squad, přesněji od Harley Quinn. 
První tady je náhrdelník obojek, který nosila Harley i ve filmu. Jsou na něm písmenka, která tvoří slovo ,,puddin,, což je přezdívka pro Jokera. Myslím si, že lidem, kterým se líbí chokery, tak by se jim mohl líbit. Nebo pokud máte kostým Harley, tak doplnit ho tímhle náhrdelníkem a budete jako její kopie.
A jako poslední šperk tady mám další náhrdelník, ale teď s pálkou od Harley. Pálka je ve zlatém odstínu a je na ni napsané ,,Good night,, jako to bylo ve filmu. Pod nápisem je detail, který byl rovněž ve filmu a to červený pruh, na kterém jsou káry. Moc se mi náhrdelník líbí, jelikož je to krásné ozdobení jak krku, tak i oblečení, na kterém se náhrdelník bude vyjímat.


Tohle jsou pro všechny šperky, které jsem Vám chtěla ukázat.
Chtěla bych moc poděkovat Filmovesperky.cz, za poskytnutí tihle všech krásných šperků na recenzi.

Zaujal Vás nějaký šperk? ☺

Doufám, že se Vám recenze líbila.
Ahoj♥

4 komentářů:

  1. Náramek je úžasný! Ten bych si klidně i koupila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je krásný. Mě se na něm líbí to zvolení barev. :) :D

      Vymazat
  2. Tak zlato je zlato. Já osobně teda moc na šperky nejsem, ale když už, tak taky hlavně zlaté. Dlouho jsem nosila takový pěkný zlatý náramek. Bohužel se mi ale rozbil a ještě jsem se nedostala k tomu, že bych ho někde nechala opravit. Jeho místo teď ale nahradil fitness náramek. Ten sice není tak hezký, ale zase je to dost užitečná věc. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžeš mít přece oboje :-) . Já mám taky na jedné ruce fitness náramek a na druhé klasický stříbrný náramek s perlou :-) . Kdybych měla něco jen na jedné ruce, tak by mi ta druhá připadala taková holá :-D . Takhle je to hezky vyvážené, když mám na každé ruce něco :-D .

      Vymazat