Recenze knihy Hvězdné války: Z dobrodružství Luka Skywalkera

Hvězdné války: Z dobrodružství Luka Skywalkera

Autor: George Lucas
Počet stran: 173
Rok vydání: 1991 (v originále 1976)
Nakladatelství: Premiéra

Ahoj, vítám Vás u mojí recenze na Hvězdné války: Z dobrodružství Luka Skywalkera.
Příběh:
Ve vesmíru na křižník zaútočí císařský křižník vedený Dath Vaderem. Zajmou princeznu Leiu, která ale ještě stihla nahrát do R2-D2 prozbu o pomoc pro Obi-Wan Kenobiho. 
Mezitím odvážný a nebojácný Luke Skywalker hospodaří se strýcem a tetou na planetě Tatooin. Jednou k nim přijdou jawové, kteří prodávají pochytané droidy. Lukovému strýci prodají dva droidy, R2-D2 a C-3PO. Luke objeví vzkaz pro Obi-Wan Kenobiho. Luke si je jistý, že ví, kdo to je a kde se nachází, a proto vyráží s droidy na cestu. 
Ale jak se Luke vrátí domů, tak tam nachází pouze kouř, který se valí z domu. Luke s Kenobim chtějí odjet na Alderaan za princeznou Leiou. Najdou schopného pilota Han Sola s Chewbaccou, s jejíž pomocí se jim podaří odletět do vesmíru. Tam je ale nečeká nic pěkného.

• • • • •

Názor:
Myslím, že všichni znáte Star Wars a víte, co se ve filmu děje a tak mi přijde zbytečné psát, co se tam všechno stalo.Já jsem si za poslední dobu jsem si hodně oblíbila Star Wars. Zkoukla jsem všechny epizody a neprodleně čekám na 8. epizodu. A tak jsem se rozhodla v čekání si aspoň přečíst Star Wars knížku a v knihovně jsem narazila na tuhle. Moc mě zaujala obálkou(jenom ten pruh tam není moc hezký) a tak jsem ji půjčila. Doma jsem zjistila, že to je podle 4. epizody aneb prvního dílu s Lukem Skywalkerem. 
A líbilo se mi to. Bylo to pohodové, příjemné a rychlé čtení. Každopádně nic oslnivého. Knížka je úplně stejná jako film akorát více shrnutá. 

Někdy jsem se se čtením zadrhla, protože jsem úplně nepochopila text. A někdy v knize byly pravopisné chyby, no, vlastně skoro pořád. Ale to není chyba knihy jako takové, ale nakladatelství. Taky mě moc nebavily pasáže, kde Luke lítal v X-Wingu, protože se tam objevovaly názvy věcí, které vůbec nevím co jsou, a tak jsem nevěděla o čem se mluví. Miluji humor od Han Sola a ve filmu a byla jsem moc ráda, že se udržel i ve knize. Já mám jeho humor moc ráda, a tak jsem si užívala jeho drzé a zároveň vtipné pasáže. 
Takže na závěr. Mě se knížka moc líbila a nevadilo mi si příběh znovu projít. Pokud Vás nebaví, když si přečtete knihu po filmu a je to stejný příběh, tak to nedoporučuji. Ráda jsem si připomněla Lukovo dobrodružství s Han Solem, Leiou a Chewbaccou.

Knížku určitě doporučuji všem milovníkům Star Wars. Pokud Vás Star Wars nebaví, nebo jste neviděli filmy, tak si knížku radši nečtěte, protože Vám to nic neřekne. Ale pro fanoušky je to povinnost. 

4 Hvězdičky



Doufám, že se Vám recenze líbila a do komentářů mi můžete napsat, kdo je taky tak velký fanoušek Star Wars.☺
Ahoj♥

0 komentářů:

Okomentovat