Rozbalování #8

Rozbalování #8


Ahoj, vítám vás u mojí další rozbalovačky.
Rozbalovačka nebyla už docela dlouho a jelikož mi přišla velmi očekávaná kniha, tak jsem se s vámi chtěla podělit o její rozbalování.

Knížka jsem měla předobjednanou u Albatrosmedia. Knížka přišla po vydání hned a tak jsem byla nadšená, že jsem nemusela čekat nějak déle.


Balíček od Albatrosmedia je jako vždy velmi dobře zabalený a tak mi to docela trvalo, než jsem ho rozbalila. Ale zase mám jistotu, že se mi kniha nepoškodí.


Už se do balíčku dostávám a jde vidět roh knihy. Můžete si tipnout, jaká knížka to je. Poradím, že je od autorky populární trilogie.


Ano, jsou to Čáry života!! Knížka je ještě krásnější než na obrázcích. Jediní, co mně mrzí je to, že nemá přebal jako originální verze. Ale zase chápu, že má pasovat k Divergenci.

Já osobně jsem ráda, že mám knížku doma a zatím jsem na ni slyšela hodně dobré ohlasy. Tak uvidím, jak se bude líbit mě. Až ji dočtu, tak určitě udělám recenzi. ☺

Doufám, že se vám rozbalovačka líbila. 
Ahoj♥

4 komentářů:

  1. Dneska to píšu asi počtvrté, ale tato kniha je ted všude :D Dneska jsem ji držela v ruce, ale říkala jsem si , ž počkám na více recenzí, abych věděla, co očekávat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, kniha koluje celým internetem. :D Já jsem si popravdě nebyla moc jistá, jestli si ji chci koupit, ale nějak jsem podlehla nižší ceně knihy a poštovného u předobjednávky. :D Ale zároveň má kniha dost dobré ohlasy, tak myslím, že to bude dobré. :)

      Vymazat
  2. No, přidám se a řeknu, že se na knížku chystám :D Ať se líbí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak potom napiš, jak se líbila!:) Já vůbec nevím, kdy se na ni vrhnu, ale doufám, že co nejdřív :D

      Vymazat