Rozbalování #2

Rozbalování #2

Ahoj, máme tu zase další rozbalování knížky.
Objednala jsem si jako předčasný dárek od rodičů knížku, na kterou jsem se hrozně moc těšila a konečně mi přišla. Tak jsem si řekla, že vám to rozbalování musím udělat.


Knížku jsem si objednala z Martinus.cz. Balík je dobře zabalený a co se mi líbí, že Martinus tam dává samolepku, kdo pro vás balík balil.








Můžete si tipnout, co to je za knihu, myslím, že to poznáte někteří poznáte.




Ano, je to 8. díl Harryho Pottera!!!!




Ke knížce Martinusáci dali i Harry Potter záložku!!


Strašně se na knihu těším, tak uvidím jaká bude.

Máte doma 8. Harryho nebo ho máte objednaného či už jste ho přečetli? Napište mi do komentářů, jak se vám líbil nebo jak se na něj těšíte.

Doufám, že se rozbalování líbilo.
Ahoj♥

0 komentářů:

Okomentovat