Recenze na knihu Dvůr trnů a růží

Dvůr trnů a růží

Autor: Sarah J. Maas
Počet stran: 440
Rok vydání: 2016 (v originálu 2015)

Ahoj, vítám vás u mojí recenze na knihu Dvůr trnů a růží.

ANOTACE:
Když devatenáctiletá lovkyně Feyre zabije v lese vlka, odvleče ji podivný tvor do svého doupěte, které se ukáže být jiným světem. Tam zjišťuje, že únosce není zvíře, ale Tamlin – jedna z nesmrtelných bytostí, které kdysi vládly světu. Nenávist se postupně mění v lásku a Feyre musí přijít na způsob, jak zachránit tajuplný svět i svého únosce.

• • • • •

Hlavní hrdinka Feyre žije s dvěma sestrami a otcem v Prythianu v Říši smrtelníků. Svět je rozdělen na říši smrtelníků a říši víl. Víly jsou vznešenější než lidé, jelikož vládly světu. V říši víl žijí ale také i nestvůry. 
Feyre jednoho dne jde lovit do lesa, kde zabije vlka z říše víl. Stáhne ho z kůže a kožich prodá. Ale poté přijde k ní domů netvor, který ji vezme do říše víl aby s ním žila do smrti. Tam se ukáže, že netvor není takový, jaký si myslela Feyre že bude a zamiluje se do něho. Netvor se jmenuje Tamlin, Feyre zjišťuje, že v říši víl je nákaza, která může také přijít do říše smrtelníků. Feyre má za úkol zachránit Prythian před strašlivou Amaranthou.

WOOOOW! Tohle byla pecka. Kniha mě vážně dostala.
Příběh byl perfektně promyšlený, nebyly tam žádné zbytečné scény. Autorčino psaní jsem jenom hltala a proto jsem si autorku oblíbila. Ale zpátky ke knize. Nevím ani co bych měla napsat, protože pořád nějak nemůžu z té knihy popadnout dech. Hlavní hrdinka úžasné, sice jednou jsem ji nechápala, ale to bylo na chvíli. 

V knize byly zvraty a popravdě jsem ani nečekala, že tam nějaké budou, ale autorka to vymyslela tak, že když jsem nějaký zvrat čekala, tak tam nebyl, ale když jsem ho nečekala, tak tam byl. No prostě super. Přes celou knihu jsem čekala, až se tam objeví Rhysand, protože jsem viděla, že ho docela dost lidí má z té knihy radši než Tamlina. Rhysand se objevil, ale nebyl v knize žas tak dlouhou dobu a tak úplně nevím co o něm říct. Ale vím jistě, že mám radši Tamlina než Rhysanda. Oblíbila jsem si také Luciena, který byl sice trochu uzavřený, ale podle toho, co se mu stalo, to chápu. Jak jsem psala, knihu jsem hltala, četla se svižně (i když jsem ji četla 8 dní, ale to bylo proto, že jsem vůbec neměla čas) a když jsem začala kapitolu, tak potom jsem se nemohla odtrhnout.

Knihu hodnotím velmi pozitivně. Sarah u mě zabodovala. Doporučuji knížku všem, co mají rádi nadpřirozené bytosti. Moje knihomolské srdíčko pookřálo.

5 hvězdiček


Doufám, že se vám recenze líbila.
Ahoj♥

0 komentářů:

Okomentovat