Recenze komiksu Fury MAX: Bůh ochraňuj válku

Fury MAX: Bůh ochraňuj válku

Scénář: Garth Ennis
Kresba: Darick Robertson
Počet stran: 136
Rok vydání: 2009 (v originálu 2001)

Ahoj, vítám vás u mojí recenze na komiks Fury MAX: Bůh ochraňuj válku.


Odepsaný voják Nick Fury je teď v S.H.I.E.L.D.u a čeká, až se mu naskytne nějaká mise. Zatím je otrávený svým svěřencem Vendelínem. Jednou v baru potká svého nepřítele Gagarina, který mu nabídne misi, kterou ale Nick odmítne. Gagarin poté pošle na Nicka své chlapi, aby Nicka varovali, aby nikam nestrkal nos, ale právě to Gagarin chce. Gagarin je zrovna na ostrově Napoleon, kde převezme bez svolení místo generála Makawao, protože generál nesouhlasí s věcmi, které chce udělat. Nick si vezme ze Shieldu pár lidí, aby šli s sním omrknout situaci a udělat pár úprav na ostrov Napoleon. Tam Nick změní plán a vyráží zabít Gagarina, což se mu také povede.

Tenhle hrdina mě nikdy nějak neoslovil a nic jsem o něm nevěděla, tak jsem taky nevěděla, co od toho čekat. 
Komiks se mi ale líbil, ale že by mě nějak překvapil, to ne. Líbilo se mi to, že byl komiks tak akorát akční, žádné zbytečné scény. Sice tam byla, dá se říct jen jedna akční scéna, ale za to byla úžasně propracovaná a vtipná. Tím mě scénárista překvapil. Hrdina měl grády a byl hořký, jak se od něho asi dalo čekat.

Komiks se četl velmi svižně a děj rychle ubíhal. Ilustrace byly povedené, jako to je u všech Marvel komiksů. Jak jsem psala, komiks se mi líbil, ale neoslovil mě. Pokud vás zajímá Nick Fury nebo jste vášnivým fanouškem Marvelu, tak vám komiks určitě doporučuji. Ně tak neoslovil, ale jsem ráda, že jsem si komiks přečetla.

Komiks byl pěkný, i když mě nějak nepřekvapil. Doporučuji Marvelákům, ale a ji těm, které tahle postava zajímá. Neřekla bych, že se o něm úplně něco přiučíte, ale máte možnost s ním sdílet takovou malou chvíli života, při které vidíte jak se chová a celkově to vypovídá, jaký je.

50%

Děkuji Kupkomiks.cz za poskytnutí komiksu.
Odkaz na Kupkomiks.cz - http://kupkomiks.cz/ . 

Doufám, že se vám recenze líbila.
Ahoj♥

0 komentářů:

Okomentovat