Knižní TAG

Ahoj, po dlouhé době rozhodování jsem se nakonec rozhodla že udělám tenhle Knižní TAG.
Viděla jsem ho na různých blozích a zaujal mě, tak jdeme na to.





1. Máš doma určité místo pro čtení?
Většinou čtu v posteli nebo na židli u psacího stolu, ale mám křeslo, které jsem si koupila přímo na čtení, ale moc v něm nečtu.


2. Záložka nebo náhodný kus papíru?
Určitě záložka. Mám docela hodně záložek, ale když začnu číst knihu, dám si do ní nějakou záložku a až dočtu tu knihu a začnu číst druhou, tak si do ní dám tu stejnou záložku a tak to je asi pořád dokola. :D


3. Můžeš přestat číst kdekoliv chceš nebo musíš dojít ke konci kapitoly, na konec strany a podobně?
Vždycky dojdu až ke kapitole.


4. Jíš nebo piješ během čtení?
U čtení piju, ale většinou nejím.


5. Můžeš číst při poslouchání hudby nebo dívání se na televizi?
Určitě ne. Jsem člověk, který když je sám čte nahlas, takže by mě televize nebo hudba jenom rozptylovaly. 


6. Jedna kniha nebo všechny najednou?
Jedna, ale někdy se stane že začnu číst dvě najednou, ale potom to končí tak, že s tou jednou přestanu a s tou druhou pokračuju.



7. Čtení nahlas nebo potichu ve své hlavě?
Jak jsem psala u 5. otázky, tak nahlas, ale když jsem někde, kde jsou lidé, tak samozřejmě potichu.


8. Čteš dopředu nebo přeskakuješ stránky?
Samozřejmě že čtu dopředu, u mých knih bych to nikdy neudělala, ale pamatuji si jak jsem byla mladší a měly jsme povinnou četbu, tak jsem stránky přeskakovala, ale teď bych to rozhodně neudělala.


9. Píšeš do knih?
Do knih nepíšu, ale pokuď se mi líbí nějaká věta, tak si ji podtrhnu, ale jinak do nich nepíšu.


10. Jakou knížku máš rozečtenou? Jakou knihu se chystáš číst?
Zrovna čtu Papírová města v angličtině a až ji dočtu, tak začnu číst Frankensteina.


11. Jak nacházíš nové knihy ke čtení?
Většinou na Youtube u knižnách blogerů, nebo na blozích, a na Goodreads.


12. Kdy jsi začala číst?
Úplně poprvé, kdy jsem číst začala si nevzpomínám, ale nejvíce jsem začala číst od 12.


13. Jak často si kupuješ knihy?
Moc často ne, protože mi je většinou kupují rodiče, ale někdy, když zavítám do knihkupectví nebo když dostanu peníze tak si knihu koupím.


14. Jak často se podíváš na poslední stránku knihy?
Přiznávám že to někdy udělám, ale nikdy si z ní nic nepřečtu, jenom se na ní podívám.

Doufám že se vám můj první TAG líbil a budu ráda, pokud mi napíšete, jak to máte vy. :-)

Ahoj♥






0 komentářů:

Okomentovat