Rozbalování #18

Už docela dlouhou dobu nebylo rozbalování, tak jsem si řekla, že vás o to přece neochudím. A tak jsem tady s, v pořadí už 18, rozbalovačkou.



Dneska tu mám zase více balíčků, přesně hned tři, které mi přišly.


Tenhle balíček pro změnu není koupený, ale dostala jsem ho na recenzi (teda tu knížku v něm). 

Na knížku jsem se moc těšila a sama jsem si o ní řekla u samotné autorky. A ta byla tak velkorysá, že mi knížku poskytla přes Cooboo k recenzi.


A jsou to Americké zápisky. Možná tuhle knížku neznáte, ale já vám ji můžu jenom doporučit. Už jsem ji dočetla a opravdu se i líbila, více se o ní dozvíte v recenzi, která se připravuje a brzy bude tady na blogu.


Myslím si, že obálka se opravdu povedla a podle názvu vás asi napadne, že knížka bude z prostředí Ameriky.


Druhý balíček mi přišel po delší době, jelikož jsem knížku kupovala přes Book depository, takže mi přiletěla až z Anglie. 


Knížku jsem si koupila díky doporučení od Kájy, která ji hodně chválila, tak jsem si řekla proč ne a koupila jsem si ji.



Knížka mě hodně zaujala, myslím si, že angličtina by tam těžká být nemusela.

A je to Alice in zombieland. Je to první díl ze čtyř vydaných. Knížka vyšla i v češtině pod názvem Alenka v říši zombie, takže pokud neholdujete angličtině, můžete si ji přečíst v češtině ve stejné obálce.



A poslední knížku jsem vyhrála u nakladatelství Yoli na jejich facebookové stránce.

Je to sice druhý díl ze série, ale první už mám doma a zrovna dneska se do něho pustím.
Už můžete vidět obálku od knížky. Celá tahle série je hodně známá a vychvalovaná a já se na ni nemůžu dočkat a doufám, že mě knížka nezklame.

A knížkou je Labyrint: Spáleniště - zkouška. Myslím si, že všichni sérii Labyrint známe, já jsem sice už viděla první dva filmy, ale jedna holčina mi psala, že knížky jsou úplně jiné, tak doufám, že v tom dobrém slova smyslu.


Četli jste některou z nich? já se na každou neskutečně těším. ☺

Já doufám, že se vám rozbalovačka líbila a zatím
Ahoj♥

0 komentářů:

Okomentovat