Rozbalování #17

Rozbalování #17

Já a moje peněženka jsme se rozhodly utratit další penízky za věc, za kterou obě utrácíme nejraději a to knížku! A jaká že to vlastně přišla?

Jako minule zde mám dneska dvě knížky, jednu koupenou a jednu za výměnu.
První začneme tou koupenou.

Knížku jsem si koupila z druhé ruky přes Databázi knih, kde nakupuji knihy velmi ráda a často, jelikož tam jsou opravdu za výhodné ceny a k tomu mi vždy přijdou ve skvělém stavu.

Balíček přišel bezpečně zabalený a tady už je malý pohled na knížku. Před nedávnem vyšel druhý díl a to mě nakoplo k tomu, abych si pořídila ten první.

A je  to Pomsta a Rozbřesk. Mohli jste si všimnout, že já retellingy naprosto zbožňuji, a tak jsem nakonec neodolala ani retellingu Tisíce a jedné noci. 

Do obálky jsem se hned zamilovala, ale s foťákem moc nevychází, jelikož pořád hází odlesky, takže za to bych se vám chtěla omluvit.

Druhá knížka je taktéž z Databáze knih, ale ne koupená, ale vyměněná. Na tuhle knížku jsem se nechala zlákat, jelikož se teď okolo ni v knižním světě strhla lavina.

Tahle knížka už tak dobře zabalená nepřišla, ale i tak se jí nic nestalo, takže mi to nějak nevadí.

A knížkou je Tisíc polibků. Pokud se v knižním světě pohybujete (což pokud čtete můj tenhle článek, tak asi určitě), jste rozhodně zaznamenali tuhle novinku. Mě hodně oslovilo, že má být knížka dojemná a pobrečíte si u ni. tak uvidím a rozhodně na ni poté bude recenze. 

Co se týče stavu knížky, tak jako Pomsta a Rozbřesk tahle knížka vypadá úplně nově. Obálka je pěkná, ale slovenská verze se mi líbí o něco více.


A co vy a knížky z druhé ruky? Četli jste některou z knih, nebo se na ně chystáte? ☺


Já doufám, že se vám rozbalovačka líbila a uvidíme se příště.
Ahoj♥

0 komentářů:

Okomentovat