Přečteno za červen 2017

Přečteno za červen 2017


Ahoj, vítám vás u nového článku a dneska se vám ukážu knížky, které jsem přečetla za měsíc červen.

Tento měsíc byl pro mě hodně bohatý na čtení a tak se mi podařilo přečíst 9 knih. Vím, že někdo přečte i více, což popravdě naprosto nechápu, ale tohle číslo je pro mě dost vysoké.

Posvátné lži Minnow Blyové- Stephanie Oakes

Knížku Posvátné lži Minnow Blyové jsem dostala na recenzi jako eknihu od nakladatelství Host, za což jim ještě jednou mockrát děkuji. Knížka se mi hodně líbila a rozhodně ji všem doporučuji. Příběh byl strhující a co se stalo Minnow bylo kruté a nechutné. Odhaluje velikost víry a jak někdo dokáže být až zaslepený vírou a dokáže pro ni udělat cokoliv.
Recenze na knížku je zde.

4,5 Hvězdiček 







Volání netvora- Patrick Ness
Další knížkou je Volání netvora. Myslím si, že už všichni znáte tuhle knížku nebo autora.
Knížka mě srazila na kolena a jsem ráda, že jsem si ji konečně přečetla. Byla dojemná a je mi líto, že byla tak krátká. Naopak film se mi vůbec nelíbil. Na ten jsem se ani nedodívala, jelikož mě prostě nebavil.
Knížku jsem dostala na recenzi od Martinusu, kterým za ni moc děkuji.
Recenze na knížku na mém blogu je zde.

5 Hvězdiček


Podivné město- Ransom Riggs
Konečně jsem se dostala k pokračování Sirotčince slečny Peregrinové, Podivnému městu. Sirotčinec je jedna z mých nejoblíbenějších sérii a tahle knížka byla taky úžasná. Sice mi přišla o něco slabší než první díl, ale i tak se mi moc líbila. Byla hodně akční, a chyběla mi tam hodně slečna Peregrinová.

4 Hvězdičky




Everything, everything- Nicola Yoon
Taky jsem se konečně dostala k Everything, everything. A rozhodně toho nelituji. Knížka se stala druhou nejlepší knížkou za tento rok. Od knížky jsem sice čekala, že to bude nějaká obyčejný, klišoidní dívčí román, ale opak je pravdou. Bylo to krásné, někdy tam byly i vtipné momenty a hlavně ke konci nečekané. 
Na knížku plánuji udělat článek Kniha vs Film, jelikož jsem viděla i film, tak pokud vás zajímá o knížce více věcí, počkejte si na článek. 
5 Hvězdiček



Knihovna duší- Ransom Riggs
Za červen se mi podařilo přečíst i závěrečný díl Sirotčince a to Knihovnu duší. Ke knížce jsem se dostala, jelikož jsem nově začala spolupracovat s nakladatelstvím Jota, mohla jsem si od nich vybrat knížku na recenzi a tak je jasné, že jsem si musela vybrat Sirotčinec. A pane bože. Tenhle díl byl tak perfektní. Co jiného jsem taky mohla čekat, když je to konečný díl. Ale naprosto mě dostal a ještě ta obálka.. No prostě krása.
Recenzi na knížku si můžete přečíst zde.

5 Hvězdiček


Stmívání- Stephenie Meyer
Stmívání všichni známe a konečně jsem se dostala k prvnímu dílu. Filmy mám strašně moc ráda a každý jsem viděla x krát. A jelikož jsem nevěděla, jakou knížku začít číst, tak jsem se vrhla do téhle. A jsem za to ráda. Moc se mi líbila, ale byla úplně stejná jako film, což jsem asi měla čekat, ale bylo to jako totálně stejné jako film. Každopádně se mi líbila.

5 Hvězdiček



Z Paříže do Paříže- Joseph Joffo
Se školou jsem byla v kině na filmu Z Paříže do Paříže. A film se mi moc líbil. A jelikož spolupracuji s Mladou Frontou, tak jsem si řekla, že bych o knížku mohla požádat k recenzi a tak se stalo. Knížku jsem přečetla a bylo to prostě super. Někdy trošičku jiné než ve filmu, což se cení, ale i tak to bylo stejné. Je zajímavé, ale místy i bolestné sledovat, jak si takoví dva kluci razili cestu k rodičům v době 2. světové války. Rozhodně knížku doporučuji a můžete si přečíst článek Kniha vs Film, který je na mém blogu zde.

4 Hvězdičky


Asylum- Medeleine Roux
Z knihovny jsem si půjčila knížku Asylum. Tahle série mě zaujala, hlavně tím, že by to měla výt hororová knížka. tomu bych tak úplně nevěřila, jelikož jsem si vůbec nebála. Ani jsem nebyla překvapena, což mě dost zklamalo. Mám doma vypůjčený i druhý díl a zanedlouho má vyjít třetí díl. Chtěla bych se sérií pokračovat a dát ji ještě jednu šanci.

3 Hvězdičky




Krvavá Mary- Alexander Stainforth
A poslední knížkou je Krvavá Mary. Tohle je podle mě už klasická hororová četba. A po zklamání s Asylem jsem doufala, že mě tahle nezklame. A nezklamala. Líbilo se mi to, někdy jsem se i bála, ale zase to nebylo nic, u čeho bych se klepala strachy. Líbilo se mi zamotání sériového vraha a že to nebylo jenom o Krvavé Mary, ale samozřejmě, že ta tam hraje svou roli.

4 Hvězdičky




Kolik knih jste v měsíci červen přečetli vy? ☺


Já doufám, že se vám článek líbila a uvidíme se příště.
Ahoj♥

2 komentářů:

  1. To je náhodou moc dobré číslo, pro mě byl červen hodně slabí...zvládla jsem jen čtyři knihy. :)) ale snad se to v červenci zlepší. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čtyři knihy přečtu za měsíc běžně, takže to je taky dobré číslo. :) Já doufám, že jich v červenci bude nějak kolem 5 :)

      Vymazat