Přečteno za duben 2017

Přečteno za duben 2017

Měsíc se s měsícem sešel a já tu pro vás mám knížky, které jsem za duben přelouskala.



Šťastně až navěky- Kiera Cass
První knížkou, kterou jsem přečetla za duben byla Šťastně až navěky. Selekce je moje nejoblíbenější série z žánru dívčí romány a tak mě ani tahle sbírka povídek nezklamala. Četla se sama a některé povídky byly hodně zajímavé. Já se už nesmírně těším na Korunu, poslední díl Selekce, který doufám, že to dobře zakončí.

5 Hvězdiček




Jako zabít ptáčka- Harper Lee
Další knížka, kterou jsem přečetla byla Jako zabít ptáčka, kterou jsem dostala na recenzi od Mladé fronty, za což jim moc děkuji. Konečně jsem se dostala ke klasice, kterou všichni znají. Knížka se mi líbila, ale nebyl to žánr úplně pro mě. První polovina nebyla zas tak zajímavá, ale potom se to rozjelo a moc mě bavilo to soudní řízení. Konec se mi hodně líbil.
Recenzi na Jako zabít ptáčka si můžete přečíst zde.

3 Hvězdičky



Thirteen reasons why- Jay Asher
Wow.. O téhle knížce prostě nejde říct nic jiného. Nalákal mě na ni seriál, který mě zaujal, a tak jsem si ještě před shlédnutím přečetla knížku. A jsem moc ráda, že jsem tak učinila. Stala se rozhodně mou nejlepší knížkou za rok 2017. Dostala mě na kolena. Rozbila mě na tisíce kousků. Ukázala mi, jak i nejmenší věci mohou člověku ublížit. Určitě by se knížku měli přečíst všichni. U nás už vyšla, ale ta obálka..no. Ale na konci léta by měla vyjít v češtině v nové obálce a já si ji rozhodně nenechám ujít.

6 Hvězdiček



Probuzení Simona Spiera- Becky Albertalli
Čtvrtá přečtená knížka je Probuzení Simona Spiera. Knížku jsem dostala na recenzi od Martinusu, za což jsem jim moc vděčná. A jak se mi knížka líbila? Byla to moje druhá knížka s gay tématikou a musím říct, že se mi moc líbila. Byla to pohodová knížka, která vám zvedla náladu, i když jste byli šťastní. Četla se úžasně a autorka se rozhodně umí vcítit do role mladého gaye.
Recenze na knížku je zde.

4 Hvězdičky



Něco víc- Patrick Ness
A poslední knížka, kterou jsem za duben přelouskala je Něco víc. Byla to moje první knížka od Patricka Nesse a líbila se mi. Neohromila mě, ale nebyla vůbec špatná. První část se mi strašně moc líbila, ale potom už mi to přišlo stejné, jak tam v tom světě byl hlavní hrdina pořád sám, ale potom mě to zase chytlo. Nakonec se mi knížka líbila, ale konec mě trošičku zklamal.

4 Hvězdičky



To jsou všechny knížky, které jsem za duben přečetla. Konečně jsem překonala moje klasické číslo 4 a je jich 5. Možná bych zvládla ještě jednu, ale bohužel na konci měsíce mě chytil čtecí blok a tak čtu teď pomaleji a jsem vůbec ráda, že něco přečtu. Doufám, že se to zlepší a v květnu přečtu stejně nebo i více knih.


Kolik knih jste v dubnu přečetli vy? Pochlubte se v komentářích ☺


Doufám, že se vám článek líbila a uvidíme se příště.
Ahoj♥

2 komentářů:

  1. Já jsem přečetla knih 10...absolutně nechápu jak jsem to dokázala :))). O Jako zabít ptáčka jsem taky přemýšlela...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se klaním, to bych nikdy nezvládla :) Určitě si ho přečti, přece jenom, je to už klasika a možná tě osloví více než mě :)

      Vymazat