Recenze na Vánoční zázrak

Vánoční zázrak

Autor: Jay Asher
Počet stran: 248
Rok vydání: 2016 (v originálu 2016)
Nakladatelství: Cooboo

Ahoj, vítám vás u mojí recenze na Vánoční knihu Vánoční zázrak.

PŘÍBĚH:
Sierra žije většinu roku v Oregonu, kde její rodiče vlastní farmu vánočních stromů. Sierra tam má kamarádky a chodí tam do školy. Ale každý rok o vánočních svátcích jede s rodiči do Kalifornie, kde mají stánek a prodávají tam vánoční stromy z jejich farmy. A tak se musí rozloučit se svými kamarádkami Elizabeth a Rachel. V Kalifornii má ale jednu kamarádku Heather, za kterou se každý rok těší. Sierra jednou v jejich stánku narazí na Caleba, který ji hned zaujme. Heather ale Sieře poví, že Caleb udělal něco hrozného a že si nemyslí, že je dobré se bavit zrovna s ním. Sierra tomu nevěří, ale zároveň se bojí, že to doopravdy udělal. Sierra na povídačky nedá a začne se bavit s Calebem, který ji přijde zajímavý a začne ho mít ráda. Caleb se do Sierry taky zamiluje. Caleb pořád jezdí kupovat k Sieře stromky a poté je rozdává do rodin, které si ho nedovolí. Sierra si chvíle s Calebem užívá, ale nechce ani pomyslet na to, že tu je pouze na měsíc a poté odjede zase do Oregonu. K tomu Sierra uslyší rodiče, jak se baví, že možná ani nepřijedou příští rok, protože se jim moc nevede. Sierra se proto snaží užívat si s Calebem a tak s ním jezdí rozdávat stromy, potká se s jeho rodinou, jeho kamarády, jde s ním do kostela. Ale potom přijde den, kdy už oficiálně má odjet domů a tak ji Caleb připraví překvapení.

• • • • •
NÁZOR:
 Pokud po téhle knize nechytnete vánoční nálada, tak už po ničem. Bylo to tak krásné, že už přemýšlím, že si knihu znovu přečtu o dalších Vánocích.
Každopádně co se mi na knize líbilo a co ne? Už od začátku jsem věděla, že to bude dobré a že mi to aspoň trochu připomene Vánoce, protože rodiče od hlavní hrdinky vlastní farmu vánočních stromů, ale kniha byla ještě lepší. Četla se vážně svižně a dobře. Příběh je lehký a je to romance, ale já mám o vánocích tenhle typ knih nejradši a zahřeje mě u srdíčka a samozřejmě, když mi dává vánoční atmosféru. A tady to bylo dvojnásobně. 

Se Sierrou jsem si byla hodně blízká, protože mi připadalo, že je jako já, až mi to bylo trošku divné, že je fakt úplně jako já. Ale zase proto jsem s ní pořád souhlasila a byla mi příjemná.
Caleba jsem měla taky ráda a věřila jsem mu. Užívala jsem si pokaždé, když byli spolu a vnímali pouze sami sebe. 
A ta obálka... Už když jsem se na ni podívala, tak na mě foukala ten zimní vánek s sníh. A ty hvězdičky na každé stránce. Za mě Cooboo umí udělat nejpěknější vánoční knihy.  Čtení knihy jsem si naprosto užívala a tak mi vadí, že kniha nebyla delší. Jelikož má 248 stránek, tak je rychle přečtená, ale já jsem si ji prostě musela vychutnávat. Vždycky, když jsem začala novou kapitolu, tak jsem se ponořila do příběhu a nemohla jsem přestat no a potom to dopadlo tak, že jsem si pořád říkala Tohle už bude dneska poslední kapitola.. No a asi všichni víme, jak to potom pokračovalo. A ještě k tomu mám po knize chuť na mátový cukrový špalek zamíchaný v horké čokoládě!


Kniha doporučuji určitě všem čtenářům, kteří mají rádi Vánoce, romance a lehké příběhy. U mě kniha zabodovala a naladila mě na Vánoce perfektně.
5 Hvězdiček


Moc děkuji Martinusu za poskytnutí téhle dokonalé knížky k recenzi. Martinus.cz

Pokud Vás kniha zaujala nebo si ji chcete koupit, klikněte tady.


Doufám, že se vám recenze líbila a chci Vám popřát šťastné a veselé Vánoce, ať dostanete knížky, které si přejete. 😊 
Já moc děkuji za to, že čtete moje příspěvky a komentujete je. Moc to pro mě znamená a jsem ráda, že jste tady společně se mnou. 💝
Ahoj♥

0 komentářů:

Okomentovat