Rozbalování #6 a #7

Rozbalování #6 a #7

Ahoj, vítám vás u mojí rozbalovačky knih.
Zase se mi povedlo nashromáždit další tři knihy, takže jdeme na to.

První kniha mi přišla na recenzi od nakladatelství Domino, kterým za knihu děkuji. Kniha už vyšla, takže si ji můžete koupit.








 A je to Třpytný dvůr od Richelle Mead. Od autorky jsem nikdy nic nečetla, takže to je moje premiéra. Knížku zrovna čtu a zatím musím velmi doporučit a brzy bude recenze.

A poslední knížka je moje první objednávka z Book depository. 





A je to první díl Harryho Pottera v anglickém vydání, které je naprosto dokonalé. Knížka přišla v pořádku a tak na Book depository budu nadále objednávat.

A jako takový speciál tady mám moje první Funko pop. Na postavičku jsem se strašně těšila a tak jsem to zakomponovala do téhle rozbalovačky.


A je to Draco Malfoy z Harryho Pottera. Musím postavičku velmi doporučit, protože je dokonalá a nemůžu se na ni vynadívat.


Doufám, že se vám rozbalovačka líbila.
Ahoj♥

2 komentářů:

  1. Ta postavička Draca je skvělá:) A Harry má krásnou obálku :) Můžu se zeptat, odkud ta postavička je? :)

    OdpovědětVymazat