Recenze na komiks Vesmírný Usagi

Vesmírný Usagi

Scénář: Stan Sakai
Kresba: Stan Sakai
Počet stran: 296
Rok vydání: 2014 (v originálu 1998)

Ahoj, vítám vás u moji recenze na komiks Vesmírný Usagi.

Miyamoto Usagi je nejlepší samuraj z klanu Shirohoshi. Vůdce klanu umírá a na jeho místo se má posadit jeho syn Kiyoshiho, který je ještě dítě. Vůdce před svou smrtí dál rozkaz Usagimu, aby vycvičil a naučil bojové techniky Kioshihu. Kioshihu si musí vzít dceru vládce klanu Mino Masayu. 
Poté přichází pád Bílé hvězdy. Nepřátelé chtějí pouze pokladnice od Shirohoshiu, ale neví kódy k souborům. A jediný, kdo to ví je Kioshihu. Mají plán, jak získat kódy pomocí ženy, která umí číst myšlenky. To se jim taky povede, ale ženy umírá a tak jsou zase tam kde byli.

Komiks nebyl pro mě a to z mnoha důvodů. Prvně pro to, že je to s tématikou samurajů a tomu já neholduji a ani se o to nezajímám. Za druhé je tam poměrně dost bojů a v tom se také nevyžívám. A za třetí je to komiks mimo sérii. Tenhle komiks je spíše určený lidem, co už četli min. jedem díl ze sérii, protože pokud jste žádný díl nečetli, tak nevíte proč třeba určité klany mezi sebou bojují a další věci. Takže si radši kupte první díl a poté třeba tenhle doplňkový. 

Příběh byl hodně akční, takže si fanoušci akce najdou to svoje. Příběh má hlavu a patu, ale jak už jsem psala, je to doplňkový komiks a tak jsem postavy neznala a nebyla jsem s nimi ani představena. Ale scénárista věděl, že si ho přečtou jen fanoušci komiksu a nepočítal s takovými jako jsem já a tak to chápu. Ale komiks byl pěkně napsán a v ději jsem se neztrácela. Ale naopak v kresbách jsem někdy měla menší problém se zorientovat.

Komiks mě nezaujal, ale věřím, že fanouškům série s Usagim by se komiks líbil.

38%


Děkuji Kupkomiks.cz a nakladatelství CREW za poskytnutí komiksu.
Kupkomiks.cz - http://kupkomiks.cz/
Pokud si chcete komiks koupit, tak doporučuj zde http://kupkomiks.cz/unnamed-4/unnamed/dobrodruzne/usagi-yojimbo/vesmirny-usagi


Doufám, že se vám recenze líbila.
Ahoj♥

0 komentářů:

Okomentovat