Recenze komiksu Mezi řádky: Tommy Taylor a falešná identita

Mezi řádky: Tommy Taylor a falešná identita

Scénář: Mike Carey, Peter Gross
Kresba: Mike Carey, Peter Gross
Počet strna: 114
Rok vydání: 2015 (v originálu 2010)

Ahoj, vítám vás u mojí recenze na komiks Mezi řádky: Tommy Taylor a falešná identita.

Ztratí se slavný autor magické knižní série o Tommovi Taylorovi a zůstal tady pouze jeho syn Tomm Taylor. Ten jezdí na autorské podepisování a knihy podepisuje on. Ale jedna reportérka dokáže, že Tomm Taylor není syn od slavného autora, ale od cizích lidí, kde si jejich syna autor půjčil. Tomm samozřejmě ví, že to není pravda, ale společnost tomu začne věřit a tak ho podezírají, ži si na autorova syna pouze hraje. Tomm se musí proto také skrývat. Ale jak jednou Tomm jde ven z domu, tak ho přepadne hrabě Ambrosio z knižní série. Tomm nakonec z jeho spárů vyvázne. Rozhodne se jet do vily jeho otce, aby se zeptal správcové vily, co po otci zůstalo. Tam se ale setká s krutým mužem, který po Tommovi jde od začátku knihy.

Zajímavý námět, každopádně mě neoslovil. Komiks měl určitý potenciál, ale bohužel nevyužitý. Přišlo mi, že autoři komiksu se zaobývali zbytečnými pasážemi, které mě i nudily. Naopak tam byly i pasáže, které mě bavily a zasloužily by si více prostoru, ale ten jim autoři nedali. Komiks mě taky vůbec nevtáhl do děje, takže to bylo, jako by jsem jenom tím příběh prolétla. Myslela jsem, že to bude nějaký detektivní příběh, ale to vůbec. Ani jsem nějak nepochopila, o co v tom komiksu jde. Jednou chtěl najít nějaké věci po otci a když už něco měl, tak to tam nechal ležet a vůbec ho to nezajímalo.

Co se mi ale na komiksu taky moc nelíbilo, byla kresba. Hlavní hrdina byl prostě obyčejně namalovaný, žádné rysy, prostě nic. Naopak někdo byl pěkně nakreslený. Ale hlavní hrdina by měl být nejpropracovanější a to nebyl.

Komiks mě zklamal skoro ve všem. Je možné, že druhý díl je lepší, ale tenhle se vážně nepovedl.

40%

Děkuji Kupkomiks.cz a nakladatelství Crew za poskytnutí komiksu.