Recenze na knihu FanGirl

FanGirl
Autor: Rainbow Rowell
Počet stran: 453

FanGirl je knížka která mě zaujala jak svým vzhledem tak tím co je uvnitř. Příběh vypráví o dvojčatech Cath a Wren. Cath není společenský typ. Většinu času tráví na počítači kde píše povídky o Simonovi Snowovi. Jo a je blázen do Simona Snowa. Simon Snow je knižní série, podle mě něco jako Harry Potter. A Wren je společenská. Chodí na večírky a do klubů. Cath a Wren odešla v máma jak měly osm let. Takže žijí pouze s otcem.

A přišel ten čas kdy holky musí jít na vysokou. Cath a Wren spolu 18 let sdílely jeden pokoj spolu a teď Wren nechce bydlet s Cath. K Wren se nastěhovala Courtney s kterou se rychle spřátelila, ale ke Cath se nastěhovala Reagan - chladná, nekomunikační a starší spolubydlící. Reagan má kamaráda Leviho. Postupem času se spřátelí.

Shrnutí:
Kniha vypráví o životě 18 leté dívky která je nespolečenská a popisuje její život na vysoké. Na konci každé kapitoly je krátký příběh o Simonowi Snowovi.

Kniha se mi velmi líbila tím zajímavím příběhem tak jí dávám 4 hvězdy.
5 hvězd jsem nedala protože mě nebavily ty příběhy o Simonowi Snowovi na konci každé kapitoly.

Doufám že se vám líbila tato recenze a příští recenze bude Hledání Aljašky.
Ahoooj Usmívající se

0 komentářů:

Okomentovat